Gå til innhold

Kjære Lone-snuppa:=)

Anbefalte innlegg

Hvordan har dagen din vært? TR har vel enda ikke kommet til deg og du har kanskje vært på apoteket og kjøpt deg CB test?

Vi har hatt en fin dag her inne på BIM. Var deilig å kunne føle rett med Trine. Da jeg stod opp i dag så var jeg bombe sikker på at hun kom til å teste positivt og heldigvis stemte det. Helt utrolig.

Så det er mange som er og blir gravide utover nå:=)

Er ikke helt i slaget i dag. Merker jeg har mensen ja. Blør mye, er kvalm og mens-vondt i magen. Dette er jo ordentlig mensen etter p-pille slutt og i tilegg utsatte jeg mensen i sommer, så er ikke rart jeg blør mye nå. Det kommer jo for flere mnd føles det. Hehe.

Ellers så er du i mine tanker som vanlig vettu.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6528542-kj%C3%A6re-lone-snuppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiii. Du hadde visst skrevet til meg lenger ned jo. Så ikke det før nå jeg.

Så utrolig merkelig at du syklusen din har blitt så lang. Og du har testa negativt i dag også. Huff, dette er trist. Skjønner at du er frustrert nå.

Håper du får mensen fort nå om du ikke er gravid.

Klem klem

Hei Juhupia !!

Ja, *sukk sukk...gråte* :0( Ikke morsomt dette. Men det kan jo i beste fall være at jeg hadde IKM i går. Ettersom forrige syklus var 34 dager. Aner ikke. HAr nesten ikke mer å si jeg. Venter bare på TR eller at en mage vokser ut. Har brukt opp strimlene nå. Har to staver igjen. Får se hva de viser. Hadde ikke tid til å dra på apoteket i dag. Sønnen min skulle gjøre lekser, så var det middag og så gikk han på skolen igjen på Kulturskolen.

Nei ingen tid i dag. Får se i morgen.

Er det virkelig mulig at en kobberspiral kan forskyve syklusen?? Den inneholder jo ingen hormoner? Har du hørt om noe sånt? Kan man teste negativt lenge etter at man er gravid eller?

Beklager mitt frustrerte humør, Juhu! Du er jo så blid hele tida - til tross for din irriterende kraftige tante..:0)

Nei jeg skjønner ikke noe av denne syklusen din jeg. Jeg er lei meg på dine vegne. Jeg har liksom ikke noe ord, for jeg vet hvor frustrerende det er når ikke mensen kommer til tide.

Du trenger ikke å beklage ovenfor meg at du er frustrert kjære deg. jeg forstår deg veldig godt. Jeg er her for deg skal du vite.

Klem

Duppet på sofaen, Gjesp!

Blitt så frossen nå som høsten har kommet. Deilig å legge seg under teppet på sofaen..mmmm

Ikke sikkert du er noen sofagris?..he he :0)

Venter på sambo skal komme hjem fra et møte jeg nå. Da kan han hjelpe med legginga av ungene.

Gjesp. Var sååå deilig å slumre under teppet her nå. Du har vel gjort mye fornuftig husarbeid i dag du? Jeg har ikke gjort noe særlig. Har egentlig ikke rukket å gjøre så mye helller..

Det blir vel lite jenter neste gang vi har ikm-uke, ser det er mange som har testet positivt denne uka og forrige..

Jaja..du får holde ut med meg du da!

klem

Hm Lone hva er det med din syklus da ????

Mulig å teste positivt også negativt ?

Trodde ikke falsk positiv gikk an med mindre det var kjemisk svangerskap og da skulle du jo hatt ei heidundrane tante på besøk nå skulle jeg tro .......

Sikker på at du ikke har noen symptomer ?

Mine er stort sett trøtthet og frysete da, bare neeevner det. Høres ut som du ikke er så våken og varm du heller for tiden akkurat..:)

Uff, forstår at dette er frustrerende da Lone. Men nå synes jeg at enten så får tanta di komme eller så får du ta turen over hit til meg på 1. tri.

Du er uansett velkommen når det måtte passe :)

Stooooor trøsteklem

Annonse

Jeg holder ut med deg vettu Lone-mor.

Bare håper mensen din kommer jeg om du ikke er gravid nå. Dette er jo så merkelig.

Deilig å ligge under teppe og kose seg. Høsten og mørketida merker jeg også tar på litt. Blir tidlig kveld på meg merker jeg. For jeg er så trøtt nå som jeg har mensen.

Klem

Hei M@mi!

Trodde du hadde glemt meg jeg*snufs*

Dere har det vel så koselig på 1.ste trim...

Jeg skulle gjerne ha kommet over, men har ikke blitt overbevist om at jeg er gravid enda. Tror egentlig ikke at jeg er det, men hvorfor er tanta så inni hampen forsinka da? Pleier aldri å ha en syklus på 35 dager jeg. Har aldri skjedd. Jeg tok jo ut spiralen i slutten av juli, like før jeg fikk mensen, så da var den i rute. Men i august kom den etter 34 dager. Nå har det gått 35 dager, jeg har fått pos og neg tester. Men ingen tante. Må vel til lege om jeg ikke har fått mensen til helga?

Hvordan går det med spira di da? Merker du noe til den? Kvalm, ømme bryst etc? Hvor langt er du kommet? 8 uker ca?

Klem

Ja det blir sikkert kveld her snart også. Syntes bare jeg må skrive en liten hilsen til deg først.

Du snakket om hytteturer. Har dere egen hytte eller? På fjellet eller ved sjøen? -Uansett er det jo så koselig å ta med seg pikkpakket og reise på hytta til ro og fred fra den travle hverdagen. Hytta er noen av de beste barndomsminnene mine. Da var det koselig å være en stor barneflokk og leke sammen. På hytta på fjellet, langt fra folk. Primitivt uten vann og strøm synes mange kanskje, men vi syntes det var koselig med stearinlys på bordet og kakao laget av tørrmelk. Varme var vedfyring, og vann hadde vi i brønnen like ved.

-Utrolig hvor mye rart jeg serverer deg, Juhupia? he he :0) Jeg bare skriver mens tankene vandrer jeg ser du. -Ja dette er jo familielivet som vi snakket om, som gir oss så mye. Kvalitetstid. Det er det som er det mest verdifulle vi har, særlig sammen med ungene, mener jeg.

Håper du får en fin dag i mårra. Vi bimmes :0)

Klem

He,he du må virkelig ha savnet meg Lonemor siden du tror jeg er 8 uker allerede...he.he

Jeg er bare 5+4 da og holder nesten ikke ut den laaange ventetiden til jeg er over uke 7-8-9.....

Merker det veldig godt på brystene bare egentlig. De er ikke ømme, men har forandret veldig farge, blitt mye mørkere + brystknappene står rett ut - det ser litt komisk ut nesten...he.he

Leser meg til at det er fordi babyen lettere skal kunne suge, men hallo - greit å være ute i god tid da....Har jo bare 35 uker igjen til fødsel.....

Ellers så kjenner jeg at jeg er gravid men kan ikke spesifisere det mer egentlig, litt småkvalm innimellom og veldig oppblåst om kveldene.

Høres veldig rart ut med såå lang syklus som du har nå da.....

Er veldig i tvil om det går an å teste pos uten å ha hcG i blodet også jeg......Det er DET jeg ikke forstår. Dessuten trodde jeg ikke at spiral gjorde noe utslag på syklusen, det har iallefall min lege sagt. Det var med hormonspiral da, men din kobberspiral skulle ha ennå mindre innvirkning...

Trøsteklem igjen Lone

PS: Jeg følger med deg vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...