Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Nok en gang har blodtrykket steget, nå høyere en forrige gang jeg måtte slappe av på sofaen. 143/96 denne gangen. Urin osv er bare bra. Hadde sv.sk forg sist, så de er jo veldig oppmerksomme. Sist kjente jeg det selv ved trykk i hodet, men ikke denne gangen. Hadde roet seg etter 2 avslappende dager. Hm... Noen flere med høyt? Ligger dere på sofaen og slapper av? Ellers fikk jeg henne til å sjekke om jeg har blitt moden etter noen uker med mensmurrig. Hatt kynnere siden uke 15 og nå har jeg 1 uke igjen;-) Ble litt skuffet... Var mykt, men hun fikk bare inn en finger, slik at hun fikk ikke strippet meg. Men rotet veldig, så det kan vel hjelpe litt det også?? Håper det skjer noe snart...lei av dette blodtrykket, hehe. Klem fra meg
3jenter:-) Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Puttipluttipott! Kan det stemme at du skal føde på Rikshospitalet? Lurer på om det var du som svarte på innlegget mitt da jeg en gang for lenge, lenge siden skrev et innlegg om at jeg så gjerne ville dit. Jeg går også og venter og håper det skal skje noe snart (termin om 3 dager). Lykke til da, håper det setter i gang om ikke så altfor lenge.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Det stemmer nok;-) Jeg skal på Rikshospitalet, var KJEMPEFORNØYD sist jeg var der. Du fikk plass?? Jeg har 10 dager igjen, er så spent!! Lykke lykke til, håper det skjer noe slik at du slipper å gå over tiden. Merker du noe? Kom deg til jordmor og få henne til å strippe deg, hehe... Krysser fingrene for deg;-)
3jenter:-) Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg fikk plass ja, og er VELDIG glad for det! Tusen takk for tips. Jeg håper også at jeg slipper å gå over tiden ja (særlig siden min egen termin var i september og jeg allerede føler meg litt på overtid, he he). Masse lykke til til deg også og hvem vet, kanskje vi sees?
3jenter:-) Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 PS: dette med å bli strippet av jordmor... jeg har gått til lege hele tiden og nå er det nok ikke mulig for meg å få time hos noen jordmor i bydelen her før jeg føder. Men er dette vanlig? Og effektivt? Skulle gjerne fått litt fart på sakene. Har egentlig følt meg klar nokså lenge, men det stopper liksom opp før det tar helt av hvis du skjønner;-)
Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Skjønner, hehe. Jeg har ikke hørt om det før ei venninne av meg gjorde det.. Er du moden, skal det visst være ganske effektivt i forhold til å få i gang riene. Jordmor strippet henne 2 ganger i løpet av 5 dager og fødselen startet 1 uke etter første gang. Må også nevne at hun gikk da ca 1uke på overtid. Men mange er modne en god stund før termin... Kanskje legen kan gjøre det også?? Jeg har valgt jordmor da legen jeg har ikke har så veldig "greie på slike ting", i tillegg er han mann, hehe.. Men mange leger er veldig dyktige;-) Jeg har til tide menssmerter som tar seg opp, og jeg håper det skal fortsette og bli sterkere, men isteden så roer det seg helt...makan, hehe.. Men men, han kommer når han kommer. Har jo 10 dager igjen til både legens og ultralydens termindato;-) Kanskje vi sees ja, men da håper jeg for din del at det er min fødsel som starter tidligere og ikke du som blir gående på overtid:oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå