L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 liker selv: odin William Isak Lucas Bendik Birk Kom gjerne med mellom navn forslag;) takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Når du sier spesielle, hvor spesielle vil du at de skal være? Bare lurer, for de fleste av navnene du har der er ganske normale Så, vil du at mellomnavnet skal være spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turbojenny Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Syntes Imre er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teoline Skrevet 10. oktober 2006 #4 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei Imre er det et navn?.. Greit med et navn som forteller hvilket kjønn det er syns jeg... Også greit at det ikke kan forveksles med et jentenavn, som Bendik (benedikte)... Syns teodor er fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #5 Del Skrevet 10. oktober 2006 tror vel de fleste skjønner at Bendik er gutt og Benedikte er jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 11. oktober 2006 #6 Del Skrevet 11. oktober 2006 Imre er et guttenavn-å jeg syns det er veldig fint! Andre forslag: Silas Vincent Elliot Linus Jone Tøger Ulrik Severin Lavrans Holger Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #7 Del Skrevet 11. oktober 2006 Abraham Abel Ander Leon Remi Rudi Adam Cesar Fabio Hector Hugo Isaías Mario Nestor Ruben Simon Joel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 11. oktober 2006 #8 Del Skrevet 11. oktober 2006 Sønnen min heter Troy å får jeg en gutt til skal han hete tristan*Som du sikkert har skjønt:)hehehe* Liker litt spes navn. Greit med et navn som ikke alle andre har,som når han begynner på skolen å så er det fem i klassen som heter det samme..litt kjipt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå