MammaDilla Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Da var årets første jule mann spist og fortært.. sprøtt!!!!
Blåbærlyng Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har hatt så vanvittig lyst på julemarsipan den siste uka! Håper det kommer i butikkene nå snart.... Selv om jeg har vært motstander av den alt for tidlige jula tidligere år...
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 har det kommet allerede?!? Det var da ille tidlig..
Yo&La+spire Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Synes det er alt for tidlig eg, og boikotter all jul fram til 1.desember. Det er jo mye koseligere når jul er jul og ikke varer hele høsten i tillegg:) Men såg kakemannen var komt på kiwi idag....huff!
selfangerkjerringa Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er så utrolig glad i julebrus... men jeg holder meg sterk hver sesong og venter til 1.desember Det skal være kos og tradisjoner med jula, og hele desember er tettpakket av begge deler hos oss! Da venter vi også til desember!
ina:) Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Mmmm julebrus er skikkelig digg )) smaker likt som den gammeldagse Donaldbrusen syntes jeg hehe:)) Hvor har det blitt av den forresten????? Og så syntes jeg sånne rosa og hvite skumnisser med litt størrelse på er saker mmmm.... Skikkelig søtt og klissent hehe:)))))
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg går og venter i "desperasjon" på pepperkakedeigen til ikea....
En liten mamma Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Såg at julemarsipanen var på plass i butikken i går! Jeg er av den litt "kiipe" typen som syns at det er altfor tidlig, jeg syns det hører desember til. Så jeg piner meg selv et par måneder, før jeg fullstendig går amok i marsipan og julebrus og kakemenn og pynt -da er jo mange andre leie allerede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå