Gå til innhold

Prioritering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag måtte jeg hente sønnen min i barnehagen. Han har fått feber-stakkar liten.

Saken er den at jeg har time på sykehuset i morgen, til UL og jordmor. For å sjekke størrelsen på babyen.

Da regna jeg med at faren kunne være hjemme èn dag med sykt barn.. Men dette er visst ikke så enkelt som jeg trodde. For han har så mye å gjøre på jobben sin, og det er tydeligvis viktigere enn at jeg skal få dra på sykehuset. H

an mente også at gutten kan dra i barnehagen hvis han er feberfri i morgen tidlig. Men ettersom jeg selv jobber i barnehage, så vet jeg at ungene bør ha en feberfri dag først, og jeg vil jo at han skal bli helt bra før han skal tilbake også..

Jeg har alltid vært hjemme fra jobben når ungene har vært syke jeg da, men det er tydeligvis forskjell.

Ble så lei meg at tårene begynte å trille. Ikke så godt å være superhormonell oppi alt heller da. Jeg blir bare så utrolig SINT!!!

Jeg vil jo selvfølgelig også på sykehuset å se babyen-har jo gleda meg sånn. Men blir jo selvfølgelig hjemme med min syke sønn hvis jeg må velge. Huff, så klagete jeg høres ut her, men blir så frustrert!!

MÅ bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok "krevd" at pappaen hadde blitt med på sykehuset og jeg.... Men når gutten deres er syk, og hvis ingen andre kan komme å passe han bør pappaen holde seg hjemme ja...

uansett hva slags jobb han har... Noen timer EN dag... det bør han få til...

Du bør få komme deg til ul og jordmor!!!!

Skrevet

Ja, det mener jeg også. Det er ikke akkurat sli at han driver å redder verden eller noe heller da. 1 dag burde ikke skade nei mener jeg.. Jeg skal si fra til han at jeg krever det av han. Han er like mye forelder han som jeg.

Skrevet

Det høres bra ut :)

Stå på krava... :)

Skrevet

hvis ungen din har det bedre i morgen, så kan du jo kanskje ta han med?

jeg har selv måtte ha med min datter til en undersøkelse,siden hun ikke kunne komme i barnehagen.

bare sørg for å ta med noen leker eller bøker,så det ikke blir å kjedelig.

men jeg syns helt klart at din mann burde ha tatt fri noen timer.

Skrevet

Han burde holdt seg hjemme ja!!! Hvis det er såå vanskelig får du heller ta med ungen til jm i morgen! Lykke til! :-)

Skrevet

Da hadde jeg spurt noen andre i familien om de kunne sitte barnevakt ett par timer. Om dere har mulighet til det. Lykke til! :)

Skrevet

Fikk heldigvis snakka med min mann, og han tok poenget til sltt. Så han blir hjemme i morgen. Heldigvis. Godt athan forsto det til slutt da. Måtte være ganske streng..

Skal være på sykeuset i over to timer, og det kan bli litt lenge til en liten pode.. Men det ordna seg heldigvis:-)

Det er det som er vanskelig, at vi ikke har noe familie i nærheten, og vennene våre jobber jo selv. Da syns jeg at det er han som skal ta det ansvaret.

Skrevet

Fint det ordnet seg:) Lykke til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...