Fantorangen Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Noen som har tips til gode kafeèr i Oslo sentrum og omegn der man både får med vogna inn, som har gode stoler til amming og har greie stellerom?
theodormamma Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 var i oslo for noen uker siden... og det var jammen ikke enkelt..... ( er aldeles ikke kjent i oslo) havnet på paleet.... fint å ha barnevogn, god mat , men dessverre ikke noe stellerom tror jeg...
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg husker ikke navnet på den i farten, men den ligger ved de nye boligene på Lilleborg (på Sagene-siden) av Bentsebroa. Den er veldig bra. Du kan parkere vogna utenfor, og om småen skal ligge i den, ser du vogna gjennom vinduet.
Minto Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Er også en kafe i rundkjøringa ved Frogner Plass... Fint toalett med stelleplass, og god plass inne! Vet om flere mammaer som går der...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Seasons mener jeg den heter, ganske gode salater der og ett av få steder som faktisk har dekaffinert latte som i tillegg er god:) De flytter og ommøblerer litt for å få plass til en der også. Vi var der for litt siden med 5 barnevogner, gikk fint det:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Mecca ved Akerselva ( ved Grunerløkka), Godt Brød på Bislett, Den kule mage, Rust i Hegdehaugsvn...
-carina- Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Det er ikke noe vits å gå på Den kule mage... Vi prøvde for tre uker siden, der var kafeen lagt ned... Vanskelig å finne noen bra steder med vogn i Oslo, dessverre! Håper noen har flere gode tips! ) Var på Byporten i dag, der har de fint amme/stellerom (i 1 etasje). Kan jo evt gå på en av kafeene der, og så gå ned for å amme/stelle... )
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Myhrens Kjøkken på Torshov/Sagene..gå ned bakken ved Torshov postkontor..Gode sofaer, stellerom, og plass til vogna i gangen..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes det er ganske mange barnevennlige kafeer i Oslo, jeg. Kjøkken og bar i Møllergata (rett opp for Youngstorget). Der er det god plass til barnevogner hvis du triller helt innerst i lokalet. Der er det fint å sitte uforstyrret å amme. Har stellebord på handikaptoalettet. SüdØst er også barnevennlig, selv om jeg er usikker på om de liker at vi triller barnevognene helt inn i resturanten. De har stellerom og barnestoler - og veeeldige gode lunsjretter. Villa Paradiso ved Olaf Ryes plass på Grünerløkka er også bra. Har mange barnestoler og super lekekrok i underetasjen. (men for trangt til å ta med barnevogner inn) Ellers er Kokkamok å anbefale for dem som vil ha en fin trilletur oppover langs Akerselva med på kjøpet. Kjempegigantisk lokale, med god plass til å ta med barnevognene inn. Ligger helt nede ved elva, rett før du kommer til selve Nydalen.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Den som piggsopp beskriver heter Bittes. Kjempekoselig Trikkestallen på Torshov, Barracuda på Sandaker senteret, Elvebredden vedsiden av Mecca, Chocklat nede vedsiden av parkeringshuset på SAS hotellet på Holbergsplass, Fridays på Aker Brygge og Colletts Cafe. Det var noen. På Trikkestallen og Colletts må man sette vogna ute, men man kan ta med bagen inn ... Ikke alle disse stedene har stellerom så på Barracuda og Fridays kan det vel egentlig være litt kronglete å stelle babyen. Eller kanskje det er handicap toalett på Fridays? Glemt å se etter ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå