Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 I dag er det bare en uke til vi skal på ultralyd, og jeg gleder meg sånn =) Tror denne uken kommer til å føles som et år! Vi vil gjerne vite kjønnet, klarer ikke å gå rundt å være nysgjerrig helt til mars. Så forhåpentligvis etter ul kan vi begynne å kjøpe litt klær i rosa eller blått =) Forresten, har dere blitt satt fram eller tilbake ved ul?
selfangerkjerringa Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 gratulerer! for min del var det ikke snakk om verken fram eller tilbake - jeg hadde ikke peiling på termin, det kunne være alt mellom julaften og 20.januar for alt jeg visste... dermed ble 8.januar sånn ca akkurat passelig
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Okei, tror jeg har ganske god kontroll på det egentlig, men syklusen før den jeg ble gravid i var litt tullete, så kanskje det var noe tull med den jeg ble gravid i og... Håper i tilfelle jeg får tidligere termin da =)
selfangerkjerringa Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 uansett: husk at det er veeeldig få som føder nøyaktig på termindato - alt mellom 2 uker før og 2 uker etter termin er like normalt Jeg legger altså minst mulig planer for tida rundt nyttår, hehehe
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det er spennende å dra på ultralyd. Vi fikk vite i forrige uke at jeg har en liten gutt i magen. Jeg ble satt fram 8 dager Det var artig, men det viktigste var at alt stod bra til.
frøy@ Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg trodde min termin var helt sikker, men ble satt tilbake 10 dager..jaja, spiller ingen rolle så lenge alt stod bra til.. :-)
ina:) Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Ja gled dere masse, kjempe kos å "hilse" på nurket:=) Mens termin 02.01.07 og UL termin 01.01.07 så det var ikke store skillnaden ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå