Gå til innhold

Å som jeg gleder meg!!! + et lite spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det bare en uke til vi skal på ultralyd, og jeg gleder meg sånn =) Tror denne uken kommer til å føles som et år! Vi vil gjerne vite kjønnet, klarer ikke å gå rundt å være nysgjerrig helt til mars. Så forhåpentligvis etter ul kan vi begynne å kjøpe litt klær i rosa eller blått =)

Forresten, har dere blitt satt fram eller tilbake ved ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer! for min del var det ikke snakk om verken fram eller tilbake - jeg hadde ikke peiling på termin, det kunne være alt mellom julaften og 20.januar for alt jeg visste... dermed ble 8.januar sånn ca akkurat passelig :)

Skrevet

Okei, tror jeg har ganske god kontroll på det egentlig, men syklusen før den jeg ble gravid i var litt tullete, så kanskje det var noe tull med den jeg ble gravid i og... Håper i tilfelle jeg får tidligere termin da =)

Skrevet

uansett: husk at det er veeeldig få som føder nøyaktig på termindato - alt mellom 2 uker før og 2 uker etter termin er like normalt :) Jeg legger altså minst mulig planer for tida rundt nyttår, hehehe :)

Skrevet

Ja, det er spennende å dra på ultralyd. Vi fikk vite i forrige uke at jeg har en liten gutt i magen.

Jeg ble satt fram 8 dager :) Det var artig, men det viktigste var at alt stod bra til.

Skrevet

Jeg trodde min termin var helt sikker, men ble satt tilbake 10 dager..jaja, spiller ingen rolle så lenge alt stod bra til.. :-)

Skrevet

Ja gled dere masse, kjempe kos å "hilse" på nurket:=) Mens termin 02.01.07 og UL termin 01.01.07 så det var ikke store skillnaden :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...