Gå til innhold

Ikea:-) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Idag har jeg vært på ikea og kikket på babyutstyr. :-)

Kjempekoselig. Fine sengebeskyttere i lyseblått og sengetøy og tepper som matcher. Også så billig!!

Sengebeskytter til sprinkelseng kr 129;- Da kan jeg jo ta meg råd til å kjøpe to.:-)

Snart skal jeg begynne å shoppe. Skal bare vente til den ekstra ultralyden 18 okt. :-)

Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig i at det er billig:o) Men et aldeles lite tips her... Ikea sine senger, puter, dyner, madrasser, dynetrekk, putetrekk o.l. er i Ikea størrelser! Handler du der så er du bundet til å handle der fremover!

Dette er hvertfall det jeg har hørt, det er selfølgelig mulig jeg tar feil!

Men kan være lurt å sjekke opp, Ikea har mye søtt, men jeg for min del liker å ha flere muligheter for å handle!

Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt brio seng og vanlig madrassstørrelse. Jeg tenkte at jeg sikkert må ha to dyner likevel, for de skal jo også vaskes. Så da kan jeg ha en ikea-dyne og en "vanlig". :-)

Puter bruker ikke babyen på mange måneder. :-)

Skrevet

Ja, det var jo lurt å ha en av hver! :o) Ikke dumt! Har hørt at det er viktig for bebien sin pustemuligheter å ha en liten lav pute under hodet jeg da? Men jeg er førstegangs og plukker opp alt mulig!

Skrevet

Er det det vi skal nå ja? Det har ikke jeg hørt, men det er sikkert noe nytt de har funnet ut. :-)

Skrevet

Ja, er visst det! ;o) Svigermor sa at hun synes det egentlig hørtes logisk ut, alle hennes 3 har sovet uten pute og har vært veldig plaget met tung pust og tette neser, men den gangen SKULLE de visst ikke ha hevet hode.. Hehe! Kanskje vi skal ta det litt på skjønn når det kommer til slike ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...