Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hva mener dere? Jeg liker vel egentlig Lise best, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Luna blir for meg litt sånn "hund" liksom (noen venners labrador..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lise, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Der sa du det! Da er det avgjort. Det må bli Lise, for jeg kan ikke fordra hunder. Ei venninne har en hund som heter Tobias, så det navnet forbinder jeg med en hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Likte Luna jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 Morsomt:), Jeg heter Lise - venter en jente somm jeg har tenkt å kalle Luna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mianne Skrevet 2. oktober 2006 #7 Del Skrevet 2. oktober 2006 Luna betyr måne, pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Del Skrevet 2. oktober 2006 Helt klart Luna!! Lise syns jeg er så vanlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #9 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vel, jeg kjenner en hund som heter Lise! Synes Luna er fint; Månegudinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 2. oktober 2006 #10 Del Skrevet 2. oktober 2006 Luna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Del Skrevet 2. oktober 2006 vi hadde en katt en gang som het LUNA..... så jeg ville ikke brukt det på datteren min iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 2. oktober 2006 #12 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 2. oktober 2006 #13 Del Skrevet 2. oktober 2006 Luna! Utrolig pent syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pachamama Skrevet 2. oktober 2006 #14 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lise, evt Lisa. Luna er og blir bikkjenavn for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 3. oktober 2006 #15 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lise synes jeg er søtt, så kjenner jeg bare ei her jeg bor som heter det. Og hun er ei kjekk dame. Har inntrykk av at det ikke er så mange som heter det lenger. Det er viktig for meg. Jeg vil ikke ha navn som det florerer av f.eks. Emil og Emma. Luna er mer mystisk, så kjenner jeg hverken folk eller fe som heter det. Tror det blir Lise jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #16 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lise er veldig pent, Luna blir litt teit synes jeg. Hva med Lisa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #17 Del Skrevet 4. oktober 2006 Bedre med Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå