Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har i dette svangerskapet vært veldig plaget med sopp i underlivet.Storbruker av Canesten salve,men det kommer alltid tilbake...Klør veldig!Nå begynte jeg å lure på om det har noen betydning at jeg har sopp under fødselen?Så lei av å være sår heeele tiden, og stadig må bruke truseinnlegg.Huff!Noen gode tips?
mammstil2:) Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei du dær:) Har faktisk vært heldig selv om jeg har hatt MYE utflod gjennom svangerskapet og slippe soppinfek. Har måttet behandle det bare en gang heldigvis:)....men det jeg ville si til deg er, at om du er veldig sår og får fort sopp, så se etter at du bruker mykt toalettpapir som ikke er resirkulert,....mange får sopp av dopapiret. Å mange er ekstra utsatt nå når man konstant er på toalettet.... så om du har resirkulert dopapir, ville jeg prøvd og bytte det ut:)... eneste jeg kommer på om du har prøvd alt annet:) lykke til:)
tutsi 77 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har fått beskjed at det ikke er bra for babyen at vi har sopp..alt vi har får også babyen. Sopp reduserer imunforsvaret. Under fødselen kan babyen også få sopp rundt munnen hvis vi har sopp. Det er også større sansynlighet å revne dersom man har sopp under fødsel. Jeg har også vært mye plaget med sopp...brukt canesten som bare det..ikke blitt kvitt det. Har nå kjøpt noe som heter bio acidophilus som er kapsler du tar 2 ganger hver dag og krem som heter cervagyn. Kjøpt det på heleskost. Har også brukt salufem, en krem. Dette skal virkelig ta knekken på soppen uten å påvirke babysen min..Kjipt dette med sopp..Håper alt dette hjelper nå..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje partneren din har fått sopp av deg ? Da vil jo smitten gå tilbake til deg - selv om du har behandlet deg. Be han smøre seg med canesten ! For mye skyllemiddel kan også gi deg sopp ! har slitt selv med det dette svangerskapet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå