Gå til innhold

Er så tissetrengt hele tiden... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å våkne tidlig om morgenen eller om natten av at jeg har vondt i magen for jeg er så tissetrengt... Trodde liksom dette skulle gå over snart?? Vet at man ofte går på do i begynnelsen og slutten, men hvor lenge varer begynnelsen egentlig??? Er i min 15. uke.

Syns ikke det avtar i det hele tatt, snarere tvert i mot...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trodde jeg også... Er 15+0 idag, og jeg er oppe i to-tiden og i fem-tiden hver bidige natt... Og det er like fullt når jeg står opp i åtte-tiden igjen :-p

Håper det avtar litt før det kommer igjen på slutten!!

Skrevet

Tja... Jeg er i uke 23 nå og synes egentlig det har blitt verre! Må fortsatt opp på do, og det verste er at det føles bortkastet når en er der for det kommer ikke så mye som en føler at det skal...

Skrevet

Ja, det er akkurat sånn jeg har det... Drømmer om natten at jeg tisser flere liter, og når jeg står opp og går på do, så kommer det bare en liiiten skvett... Kjempe frustrerende! Så er det like fullt igjen et par timer senere!

Skrevet

Her og!!! Den tissedama vet dere....flyr hele tida. Litt flaut. Var f. eks på fotballkamp og varå tissa både rett før, i 1.omg, i pausa og rett etter kampen - og rett på do når jeg kom inn døra hjemme! Slitsomt!

Skrevet

Kjedelig med den doflyinge, særlig om natta:( Er i uke 28 og har flydd sånn på do hele svangerskapet syntes jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...