MrsDior & baby-Dior Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 er det noen som vet hvor du kan få 3D-ul i Bergens-område? og hva prisene ligger på? klem=)
chill+enda en til Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Nop, såvidt meg bekjent så tilbys dessverre ikke dette her i Bergen Kan jo hende de åpner for det etterhvert, du kan jo f.eks. ringe Volvat å høre..
nybaby2010 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg lurte på det samme, men etter å ha lest mye på nettet fikk jeg vite at 3D ultralyd bare blir brukt til forskning her i Bergen. Heller ingenting i området her slik som jeg forstod.. Dårlig!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Volvat har det iallefall ikke.. de har mye dårligere utstyr enn ul-labben på Haukeland..
Mille-k Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Brukes kun til forskning på Haukeland ja... Kjipt.
trinen123 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 hadde en super-jordmoder til skanningen på Haukeland og fik set et par billeder der af den lille i 3D...ingen utprintninger. Det var nu lidt svært at se, hvad det forestillede )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå