Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 lite liv de siste dagene, men er jo ikke langt unna termin heller da, er i uke 37. Problemet mitt er bare at jeg har vært to ganger på føden de siste ukene pga sterke kynnere/maserier (trodde fødselen var i gang), tør derfor ikke ringe dit igjen i frykt for at jeg overreagerer og alt er bra. Vet det høres rart ut, men tør ikke ringe føden. Så til det jeg lurer på, kjenner dere som er i uke 37 kraftige bevegelser? eller er det mer kravlende bevegelser? og kjenner dere mye liv?
ScaryMama Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kjenner lite liv, kjenner noe hver dag, men det er ikke store bevegelsene han gjør.
Dotten Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jo større babyen blir, jo mindre bevegelser. Det er jo mindre plass å tumle rundt på Og som du sikkert vet. Føden er der for deg. Om du ønsker/vil ringe dit hundre ganger, så gjør for guds skyld det. Bedre at du har det godt, og også får sjekket den lille Husk at det er et fåtall som "maser" på føden. Noen ringer "ørten" ganger, mens andre ikke ringer en gang før fødselen starter. Lykke til!
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har også kjent mindre liv de siste dagene(er i uke 38), men kjenner jo at han rører på seg med jevne mellomrom så velger å tro at alt er ok...men blir litt bekymret det må jeg tilstå... Fint å høre at andre har det sånn også
Puttipluttipott*har født* Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Samme her. Babyen har vært i 100 hele veien. Men de siste ukene har han vært merkbart roligere. Kjenner liv hver dag, men på langt nær slik det har vært. Var på kontroll i dag og nevnte det der. Fikk beskjed om at det er helt normalt, da babyen blir større og at det nærmer seg fødsel og da bygger også barna opp overskudd og blir mer rolige. Men det er viktig å kjenne liv hver dag, 10 bevegelser i løpet av 2t. Men bevegelsene blir jo også mer kravlene som du skriver, ikke så kraftig og støtende lenger;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå