Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hører ikke til her. Må nok vente ca 10 uker til=) Men så lurer jeg.. Både jeg og søstern har vært til ul på Ringerike, jeg skal igjen på onsdag. Men det virker som om de ikke har noe lyst til å fortelle kjønnet? Har dere fått vite kjønnet?? Klemmer fra
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har tatt UL på Ringerike, men ville ikke vite kjønnet noen av gangene. Men har flere venninner og bekjente som har tatt UL der, og fått vite kjønnet når de har villet - og jordmor kunne se det tydelig !
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ok, tusen takk for svar.. Da tror jeg at jeg skal spørre jeg. Var på ul for noen uker siden og da spurte jeg ikke. Det var ikke viktig rett og slett.. Men nå er jeg spent som fy...
ballong Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jordmødrene går jo turnus, så det er sikkert like mange meninger som folk der til å like eller ikke like å fortelle kjønn;) Kommer sikkert an på hvem du treffer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå