Gå til innhold

Skravleråd for oss uke 40!!! jentene og andre kjente:)

Anbefalte innlegg

Jeg blir nesten litt deppa jeg...av denne babyboomen....misforstå meg rett..KJEMPEGLAD på deres vegne:) unner alle alt godt..men blir d plass til meg da?....begynner å bli stressa for at jeg ikke skal bli gravid før jul jeg:( har begynt å drømme slike stresse drømmer HVER eneste natt...:( Sikker på at dette har med babylagningen å gjøre..

Drømmer at jeg kommer masse forseint til jobb..og at d gjelder den gamle jobben min....som jeg har slutta i...kjempestressende og slitsomt....

jaja:) hehe..noe gøy som har skjedd i d siste da?....er syk og trenger masse sladrestoff..hehe

Fortsetter under...

Tilhører egentlig uke 42 jeg da... Men ja, blir litt "deppa" av alle de gravide rundt meg! Nå kommer den ene etter den andre og er gravide. Og her er jeg... nygift og virkelig klar for å få en baby! Og så går det ikke så fort som man håper... Men, er vel ingen grunn til å stresse siden jeg kun er i 3pp. Ser det er mange her inne som er mye lengre enn meg i prøvingen. Men da blir man nesten litt "irritert" på dem som spiren sitter på etter 1.forsøk :) Hehe.. ikke misforstå meg helt da :) Unner dem alt godt!!!

Har dessverre ikke noe sladrestoff å komme ed. Men du kan gjerne smitte meg med litt sykdom så slipper jeg å dra på jobb i dag... Sukk

Uffa da, kjedelig å ha det slik også... Ikke godt å stresse så mye! Og stakkars deg som er syk... Jaja, om det har skjedd noe nytt? Tjanei, egentlig ikke annet enn at jeg og forloveden dummet oss litt ut igår... hihi... Han bor i huset til mora si akkurat nå, til vi finner en plass å kjøpe. Og så har hun besøk av barnebarnet sitt på 8 år nå. Krapyl av en unge. Hyperaktiv til tusen. Så vi lurte oss jo oppå soverommet vårt da for å kose oss litt. Og glemte da å låse døra. Så plutselig mens vi holder på så hører vi gutten kommer løpende opp trappa, og roper på onkelen sin... Og vi får såvidt kastet på oss dyna før han kommer stormende inn. hahaha... Vi måtte bare late som om vi sov da, og typen liggende oppå meg såklart. Så gutten gikk etterhvert ut, og ned til bestemora igjen, og sa at vi lå og sov. Puhh... hihi

Nei, sladder er det lite av heldigvis! Men har ikke du tenkt å bli frisk da, Sussa? Nå synes jeg du har vært syk lenge nok!! Så slutt med det! ;) Når er din IKM?

Og LallaWish, kjenner igjen den situasjonen med innpåslitne barn... Har hatt en sånn episode selv, med min niese... Hun hadde ikke vett nok til å pelle seg ut av rommet, men kom å satte seg på sengekanten!!!

Ikke så morsomt, nei... ;)

Turbotrollet: hehe...smittesmitte...men du vil ikke være syk som meg altså:) sinnsykt kjedlig å være syk i over 2 uker:( snufs..

Ja blir irritert på dem som bare blir gravid jeg og..sånn uten videre....trenger bare å se på dem vutt..hehe...men men...fint for dem da...

Annonse

Ugler i mosen:

HAdde jo tenkt å bli frisk da..men ser jo ut som d tar litt tid:( Men er faktisk bedre i dag..heldigivis..like greit at jeg ble hjemme i dag...og kanksje blir helt frisk...

Ikm 7 okt tror jeg:) eller 8...hehe...usikker...ikke såå lenge til nå:) men blir nok ikke graivd nei....alle andre her er jo d så:(

hei hei jenter, ja nå er det spennende, har vel ikm i dag eller i morgen(mest sansynlig i morgen) har ikke fått tr i dag(heldigvis). tok en gr.test i går og den viste en ultrasvak rosa strek(som pappaen også helt klart kunne se), tørr ikke og stole på det, siden det virker ut som flere her inne får slike streker uten og være gravid. skal ta en ny test på onsdag tenkte jeg. på disse testene jeg har står det at jeg kan først ta den dagen etter ikm, så jeg har et lite håp. symptomer har jeg også, men de kan jo være tegn på at tr kommer også. jeg har ømme store tunge bryst, og det virker som om brystvortene er blitt størreog noe mørkere(men kan være rin innbilling av både meg og min mann). så her blir det spennende fremover. prøver og ikke ha håpe alt for høyt oppe, men det er jammen ikke lett.

:)ååå håper den blir helt positiv da...:) Lykke til...

Jeg har bestemt meg for å ikke kjenne etter sympt denne mnd jeg....spesielt fordi jeg er syk...da blir d jo 1000 sympt på det...hehe...men men...vi får se..jeg er nok ikke gravid..føler meg ikke gravid i hele tatt..føler meg tom...

Denne influensaen tar j'**li lang tid å bli kvitt.... Er på bedringens vei selv.

Vi har IKM samtidig, og hvorfor skal ikke vi bli gravide nå? Synes det er på tide... Mannen min går å stryker meg over magen for tiden, og er såååå "bansjuk".

Plutselig sitter vi der med store pluss i helgen begge to!!

"For når alle andre får, så skal jeg også ha! Sådeså!! "

hehe.ja du får sagt d du:) .....mannen min går ikke å stryker meg over magen han nei..hehe..han har gitt opp håpet han....skjønner ikke at d kan ta litt.....han trodde d ville klaffe de første 2 mnd...og nå har vi prøvd i 5....har ikke fortalt han at jeg har Ikm neste helg...så slipper han å bli så skuffa om d blir negativt igjen:(

Annonse

Han spurte meg, og jeg svarte: "jeg har IKM på søndag..."

Skjønte ikke mye av det da...

Har blitt litt for familiær med disse uttrykkene. Han vet ikke om bimmingen min, og jeg klarte på et vis å bortforklare uttrykket mitt, tror jeg...

Jeg synes det er like greit å holde han oppdatert på hva som skjer, og når, for hvorfor er det bare vi kvinner som skal kjenne på skuffelsen? Synes det er både rett og rimelig at han og får føle litt på det, det er ikke så morsomt alene...

Uff ja, nå må du bli frisk jente :-D Ikke godt å gå rundt slik... Og håper du får en spire snart, for det har du og din kjære fortjent nå!!! Man blir jo bare stresset av å gå rundt å tenke på baby hele tiden, så hvorfor ikke få det med engang... ;-p hihi

uffda sussa, ikke greit å være deppa og syk!! Nå skulle vi hatt juhu her til å muntre oss opp!!

Når hun sier babyboom så mener hun babyboom- jeg tror og håper at det blir masse positive tester denne uka!! Det er plass til oss alle på 1trim, vi må bare holde motet oppe :¤)

Og det med drømming sussa, jeg drømmer også masse om bim og babyer, det surrer liksom i ett... Håper virkelig ikke jeg blir en av de som må prøve i årevis, da må jeg nok innlegges for å ha mista forstanden!! hihi..

Klem til dere alle fra

:( men ingen har følt graviditet på meg nå så...hehe.ja jeg er ovetroisk..så har vel allerede mista håpet denne mnd....ingen sympt heller....og under en uke til ikm.....

Har ikke drømt direkte om bim og babyer jeg..bare stress drømmer..så om jeg ikke blir gravid snart må jeg legge planenen litt på hylla...for jeg syns d blir for mye mas egentlig....

Selv om ingen føler graviditet på deg, er det gode muligheter for at du blir det!!!

Jeg skjønner godt at det kan bli mye mas, for det opptar jo oss 24/7...

Og denne bimmingen gjør jo ikke ting bedre....

Man trenger ikke ha symptomer forde om man er gravid! Har opplevd å teste positivt uten ett eneste symptom, så håpet er ikke ute enda, det er jo nesten en hel uke til IKM. Og da skal du være gravid! "Sådeså" ;)

Keep up the spirit!!!

Ja jeg også merker at det blir endel mas... Særlig inne her. Men man blir jo så avhengig av å sjekke ting innpå her... *sukk*

Selv så sluttet jeg bare på pilla for å se hva som skjedde. Tar egentlig det hele med ro. Men har likevel tusen spm. Og stiller man de her, så får man 100 forskjellige svar så man blir enda mer usikker. Så jeg tror det lønner seg litt for deg å komme deg bort fra her en stund, så du får slappet av og tenkt på noe annet... (ikke enkelt akkurat..)

Men kanskje det er det som skal til for at spiren skal sitte? ;-p

Det med symptomene trenger du ikke tenke på som noe tegn hvertfall, for det er jo veldig individuelt hva man har.

Nei, det kan jo hende at du ikke er gravid denne mnd, men ikke mist håpet for det! Jeg er helt enig i at en blir fort veldig opphengt i det å bli gravid. I min venninnegjeng er nesten samtlige enten gravid nå, eller akkurat født. Og vi er 8 jenter i dan gjengen. Så jeg føler meg nok bittelitt utenfor der, og er ganske så misunnelig... Det gjør jo at jeg stresser ekstra med å få det til- skal også ta med at de fleste i gjengen ble gravide i 1 el. 2 pp, noen uten at det var helt planlagt også. Så nå når jeg har prøvt i 5 mnd, så føler jeg at jeg er treeg i forhold til de...Selv om jeg vet at det er mange som må jobbe mye lengre enn det.

Tror nok at jeg blir rimelig stressa dersom tr kommer denne uka, neste pp går i fløyten fordi jeg reiser bort i el- tider. I tillegg har jeg også de lange syklusene som du også har strevd med, ca 42 dager. Det gjør jo at det tar enda lengre tid til neste forsøk.

Men- Vi kan jo ikke annet enn å tenke positivt, ta vare på oss selv og vår kjære!!

Klem til deg

Takk jenter:) for oppmuntringen!

jaja..får vel holde motet oppe.....forlate bim er uaktuelt ihvertfall...da kommer jeg til å kjede meg ihjel..hehe..+at jeg må jo følge med på hvem som blir gravid:)

Lange sykluser er noe herk ja viola...drittdrittdritt...

Hei jenter....

jaja... det nærmer seg ja... spennende dette her. er jo gøy å se at det har gått så bra for så mange nå da... tenker at det er litt smittsomt jeg...hehe.... jeg har hatt mzsse symptomer idag (også): jernsmak, press nedi der, ømme pupper... vondt i hodet... nyser.... ja... stort sett... hehe ikm til lørdag, har så lyst å teste, men det har jo ikke noe for seg enda... så er bare å vente ja...

lykke til da dere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...