Gå til innhold

Hei alle sammen inne her! :-D

Gjest

Anbefalte innlegg

Så utrolig rolig det har vært her i det siste. Vi er vel ikke så pysete at anonym har greid å mobbe oss vekk fra her? ;-) hihi...

Hvordan går det med dere? De som er gravide og de som er prøvere og de som bare er babysjuke ;-D

Skjedd noe nytt i det siste? har noen vært på sv.kontroll? Er noen dårlige? Går noen på skolen om dagen? Og kanskje noen har høstferie? Fortell litt da ;-)

(Hihi, prøver bare å få det litt koselig innpå her igjen...)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Hellu.. jeg har vert på ultralyd for en liten stund siden, bildene ligger ute på "våre album" under nicket mitt... ;)

Ellers skal jeg på barselskurs eller noe slik på fredag, og skal til bergen i høstferien som er fra fredag av.. :P hehe

Så her har jeg litt av hvert å ta meg til.. ;)

Heeei :)

Er bare en av de babysjuke jeg da, men svarer lell...

Skal på røngten i morgen. Pga kneet, må nok operere det ja. Gruer meg litt, men det går nok bra.

Har ikke høstferie før neste uke, men da skal jeg bare kose meg å passe eldste broren min.

Nettopp begynt på skolen igjen etter to uker i praksis. Sitsomt på skolen igjen. Huff. Men men.

Skjer hos deg da LallaWish?

så spennende å være så nærme termin simplo!

Gruegleder du deg?

Jeg har vært på skolen i dag da. finnes visst ikke høstferie i høgskolesystemet, men vi har da noe som heter studieuke om et par ukers tid..

Jeg er babysjuk som aldri før jeg nå. Men det beste er at kjærsten begynner å bli like ille:)

Forøvrig har jeg vasket vinduer og gravd opp et svært gammelt bed i hagen, så føler jeg har fått litt ut av dagen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...