Gå til innhold

jeg vil,jeg vil....men får det ikke til....hjelp?

Anbefalte innlegg

har aldri fått til amminga,og dette er mitt 5 barn.nå trodde,håpet og ville jeg få til denne kosen,men nei....

får ikke opp melka..men jeg får han til å ta puppen,og det gjorde ikke di andre.har noen innovervendte vorter.men problemet mitt er å øke produksjonen.har til låns en pompe,men jeg syns ikke den er noe hjelp.å jeg vil jo at gullet skal få "ekte" vare.hva gjør jeg? er det noe mat jeg kan spise for å hjelpe på? vet at hyppig amming er tingen,men han blir så sinna når det er så lite.....å jeg utolmodig siden jeg vil øke,helst fort =0) har du noen gode råd til meg og gullet på 24 dager?

Fortsetter under...

Hmm. Spørsmålet er hvorfor du ikke fikk til de første 4 gangene...

Siden du har 5 barn er vel pcos ikke noe problem... Hvorfor grunnstøtte det sist?

Du kan gjerne legge barnet til på hver side flere ganger (swich nursing), slik at begge får flere runder hver gang. Og så skal jeg dytte en tråd til deg. Og få deg niplette på apoteket, det trekker ut brystvorten slik at du får startet!

gav opp di første gangene siden jeg ikke fikk di til å ta puppen.forige gang hadde jeg premature tvillinger,og di søyg veldig dårlig.gikk over til flaske på sykehuset for å få mat i di.

å denne gangen har jeg klart å få han til å ta puppen,men melka kommer ikke skikkelig i gang..mulig jeg stresser for mye,eller noe sånt.

skal prøve rådet ditt.takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...