MammAni Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Destiny! Jeg har lest noen av de du har gjort horoskop på, inkl ei venninne til meg og synes du er velidg flink. Det er mye som stemmer. Lurer på om du vil kikke litt på meg, jeg er födt 19/6-71, kl 10:25 i Sandefjord. Min samboer er födt 30/5-74 i Göteborg (vet dessverre ikke tiden). Lurer på om du kan se noe barn på meg snart? Og forandring i arbeidslivet kanskje? Kan du si noe om helse? Si gjerne generellt litt om meg, ja det du får opp... Tusen takk på forhand, jeg blir kjempeglad om du har tid og mulighet. Veldig intressant og spennende dette! Ha en fin dag! Klemmer fra
scubagirl med scubababy Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 * dytter for venninna mi *
scubagirl med scubababy Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 * dytter litt igjen for venninna mi jeg *
MammAni Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2006 Hej, jeg dytter opp denne en gang till og håper du kan se meg. Ha det fint! Klem,
scubagirl med scubababy Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Vet ikke om du er her lenger Destiny, men jeg dytter denne en gang til for min venninne jeg.. Klem fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå