Tommage♀♂ Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 26 oktober er den store dagen, jippi!! Forrige gang filmet vi hele seansen, må vel nesten gjøre det denne gang også da=) Kan ikke gjøre forskjell heller! Ah, gleder meg=D
Frk. Vable Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Å, det var kjempelurt å filme det!! Vi får jo ikke med oss video derfra, så hvorfor ikke ta med kamera selv?!? Kjempelurt! Takk for tipset!
SuperJessie <3 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 trodde ikke det var lov å filme jeg.. sukk.. skulle sagt det litt før, så skulle jeg ha filmet ultralyden min og.. men vi skal på 3d ul, regner med å få med film hjem da!¨ grattis
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Hvor langt er du på vei? Jormor sa jeg skulle på ultralyd tidlig i oktober.. Venter bare på innkallelsen
Frk. Vable Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Er det ikke lov å filme?? Hmm... nei, det kan jo hende.. Jeg har ikke undersøkt det. Noen som vet?
radio Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Det jeg har hørt er at legen har lov å nekte filming, men noen syns det er greit likevel. Altså opp til den som utfører ultralyden om han/hun syns det er greit
3 i vannet:) Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Da skal vi ha ultralyd samme dag!!! Hvilken uke er du i da, og hvilket sykehus skal du på?!! Jeg skal på rikshospitalet og er da i uke 19.!! Gleder meg skikkelig,og håper de kan se hvilket kjønn det er:)
Tommage♀♂ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er 18+6 den dagen og skal i Haugesund. Så da møtes vi nok ikke, hehe=) Må innrømme at vi aldri spurte om det var greit at vi filmet, sambo bare dro frem videokameraet og filmet i vei han! Uff, har ikke tenkt over at det ikke skulle være lov en gang jeg... Men skjønner jo at det ville vært forferdelig om vi skulle få dårlige nyheter da... Får vel kanskje spørre denne gang da, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå