Gå til innhold

Feste smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om noen har erfaring med hvordan det kjennes ut når egget fester seg i livmoren. Jeg er så spent om jeg kan være gravid for vi har hatt sex i de retter periodene og her om dagen kjente jeg en del stikking i magen ikke noe voldsomt vondt men litt sånn murring bare.

???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan det jo være håp :))

Jeg har også kjent til ligenende strikkninger i magen og i går hadde jeg litt lyst og friskt (rosa) blod på papiret flere ganger etter jeg hadde vært på do (tisset). Lurer på om det var festeblødning... Stemmer iallefall med tidspunktet :)

Vi får bare håpe *ss*

Skrevet

jeg har og hatt slike smerter for en stund siden. har gått litt over tiden med ikm nå og har hatt litt blod på papiret ved toalettbesøk. bare en anelse liksom. Lurer på om dette er festeblødninger. Tok test idag og den var negativ. kan jeg likevel være gravid og hvor lenge bør jeg vente for å teste. leste en annen plass på nettet at noen hadde ventet 1 til 2 uker før de fikk positiv test etter feste blødning.

Skrevet

Jeg hadde kraftige festesmerter som bygde seg opp utover ettermiddagen og det var da stikkinger fra eggstokkene og inn til livmora og det gjorde faktisk vondtt helt bak til rumpa. Gråt og gråt og måtte ta smertestillende før det ga seg. Da smertene avtok hadde jeg likevel et merkelig press i underlivet frem til positiv test en uke etter.

Skrevet

heisann sab22 !

Hvor lenge har du gått over tiden med IKM? jeg skulle hatt den 29 men kom bare en liten blodflekk og fra da ingenting eller rosa utflod.Har lest at selve festeprosessen tar 6 dager...Jeg tok også gravi test i dag og den var negativ,kan vi være de heldige som det slår ut sent på tro... :-)

Skrevet

Ja jeg har hatt det noe lignende og nå i stad så kjentes det ut som bobling i magen. Eller som en bevegelse liksom men jeg vet jo at det ikke er som beveger seg der inn som jeg kjenner men det er en rar følelse. Jeg skal ikke ha mensen før litt over en uke da men jeg får teste noen dager før da:=)

Skrevet

Hei "venter på lykkeliten".

Jeg har sluttet på p pille og ikke fått vanlig mens ennå og vet derfor ikke nøyaktig når ikm er, men etter mine beregninger er jeg opp mot en uke på overtid. har hatt litt blod, men ikke nok til tampong og ikke vanlige menssmerter. Hadde mer smerter for ca to uker siden men da ingen mens. nå har jeg hatt en anelse blod siden løradg kveld. håper testen kan slå ut positiv neste ganng. satser på å teste iallefall om en uke. er den negativ da teste jeg en uke ettepå.

Skrevet

Off idag kom TR. Tenkte ikke det skulle skje så fort som jeg ville nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...