MammaDilla Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Min kjære mann har bursdag om en uke, og jeg har så lyst å gi han noe spesielt Han er utrolig engasjert i gaviditeten vår, og føler nesten ikke han får tatt nok del i utviklingen til den lille.. Ja, drømme mann Så det jeg tenkte på er om jeg skal bestille en ul time på bursdagen hans.. Er da 25+2, og det kommer til å bli kjempe artig å se den lille igjen. Hva syns dere..? Er det teit eller blir det en bra gave? Hvis dette er teit, hva skal jeg i såfall finne på? hehe
en liten i magen Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Synes det høres ut som en fin presang jeg! Så herlig at han er så engasjert da: ) Du kunne jo gitt han bilde og da, med deg og din gravide mage. Er kjempe stilige de som fotografene tar!!
MammaDilla Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 hehe.. skal faktisk til fotograf den 10 desember å ta nakenbilder av meg og magen min som han skal få til jul Litt sykt kanskje, men syns det er litt gøy også Fame fotografene tar veldig bra bilder av slikt
en liten i magen Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Så gøy da, synes det er kjempe fint med slike bilder jeg!! Da blir han helt sikker kjempe glad! Kanskje jeg skulle gjort det samme?!
MammaDilla Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, gjør det!! Bestill en time og vips er julegaven i box.. hehe.. vi skal være hos svigers å feire jul i år så er litt spent på reaksjonen.. får velge ut et bilde som ikke viser FOR mye..hihi
en liten i magen Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Ja jeg ville nok ikke tatt det mest avkledde da nei, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå