Gå til innhold

Bursdagsgave til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære mann har bursdag om en uke, og jeg har så lyst å gi han noe spesielt :) Han er utrolig engasjert i gaviditeten vår, og føler nesten ikke han får tatt nok del i utviklingen til den lille.. Ja, drømme mann ;)

Så det jeg tenkte på er om jeg skal bestille en ul time på bursdagen hans.. Er da 25+2, og det kommer til å bli kjempe artig å se den lille igjen. Hva syns dere..? Er det teit eller blir det en bra gave?

Hvis dette er teit, hva skal jeg i såfall finne på? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres ut som en fin presang jeg! Så herlig at han er så engasjert da: )

Du kunne jo gitt han bilde og da, med deg og din gravide mage. Er kjempe stilige de som fotografene tar!!

Skrevet

hehe.. skal faktisk til fotograf den 10 desember å ta nakenbilder av meg og magen min som han skal få til jul ;) Litt sykt kanskje, men syns det er litt gøy også :) Fame fotografene tar veldig bra bilder av slikt ;)

Skrevet

Så gøy da, synes det er kjempe fint med slike bilder jeg!! Da blir han helt sikker kjempe glad! Kanskje jeg skulle gjort det samme?!

Skrevet

Ja, gjør det!! Bestill en time og vips er julegaven i box.. hehe.. vi skal være hos svigers å feire jul i år så er litt spent på reaksjonen.. får velge ut et bilde som ikke viser FOR mye..hihi

Skrevet

Ja jeg ville nok ikke tatt det mest avkledde da nei, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...