Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravide klærne mine å bli for små! og jeg er i uke 36!!:( De passer på selve kroppen, bare rundt magen , som stadig vokser til uante høyder, det blir så trangt..i tillegg føler jeg meg som en hvalross på land!

Alle klærne som jeg syntes var så fine da jeg kjøpte de ( rundt uke 20) har jeg nå store problemer med å kle på meg...møkk lei de... Ganske vanlig følelse , eller ?

Men nå nærmer det seg jo med storm skritt her, går bare rundt og sikler på alt det fine de har fått inn i butikkene! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Jeg har termin 23 okt. og klærne mine har alt vært for små i noen uker... Har en bukse som jeg vasker og vasker når jeg skal noe. Skal bli hærli' å få gå på shopping etter nye klær.

Er ikke lenge igjen nå.. trøste-trøste..

Skrevet

Ahh- vet godt hvordan det er! Til sambo sin store fortvilelse står jeg nesten helt panisk fremfor klesskapet når vi skal noe -det er jo ingenting som passer lenger! Sko har blitt håpløst i det siste, toppene kryper oppover, buksene/ skjørtene nedover, kjolene mine har blitt minikjoler og det er ikke akkurat lekkert med de leggene lenger... Føler som en fryktelig enkel sjel om dagen som lar seg "knekke" fordi jeg ikke ser så fresh ut! Har termin om mindre enn to uker, så jeg kan ikke akkurat shoppe meg litt "lykke" heller. Trives egentlig best i kosebuksene, t-skjortene og sandalene mine!!

Vel..det viktigste er vel at lillegutt ser ut til å trives i den store magen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...