nurkimagen.com Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 jente: Martine Sofie Mari Maria Gutt: Nicolai Jonas Jonatan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ikke helt min smak, men de er jo pene. Favoritter: Mari- enkelt og fint Jonas- enkelt og fint det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Sofie er ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg liker best Martine av jentenavnene. Av guttenavnene er Nicolai penest etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Liker Sofie av jentenavna og liker alle guttenavna, men liker nok Nicolai best av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leola Skrevet 2. oktober 2006 #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 Martine - veldig fint! Sofie - kjempesøtt (vurderer om det blir jente) Mari - kjedelig Maria - kjedelig, alltid noen som heter det uansett hvor en er Nicolai - blitt veldig vanlig Jonas - fint! Jonatan - Helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vurderer Sofie og Maria om vi får jente. Martine er og fint. Syns både Jonas og Jonathan er fint, men det er litt "oppbrukt" hjå oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå