Gå til innhold

Er det flere som er trøtt? Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare været for tiden:)

Går og hangler hele dagen.... Får meg heller ikke til å sove en dupp på dagen, for da kommer jeg til å sove trill rundt....

Er dette normalt på denne tiden av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns jeg går å gjesper hele dagen jeg.. Konstant trøtt... Pleier og legge meg klokka ni på kvelden! Hehe.. Våkner om natta og ligger våken en time eller to før jeg får sove igjen også.

Skrevet

Jeg er stupings døgnet rundt nesten jeg :) Så, jeg får meg helt fint til å ta en liten dupp på midten av dagen, tror nok ikke jeg hadde fungert hele dagen uten. Jeg er student da, så jeg er ofte ferdig tidlig og da bærer det rett hjem til sofaen for en liten lur.

Har også hørt at 2 trim bare er fryd og gammen og at man får SÅ mye overskudd og er frisk og rask... Dette stemmer ikke helt på meg, blir mye fortere trøtt og sliten enn før.

Skrevet

OHYEAH!! Jeg sliter med søvn sånn i utgangspunktet, og for tiden sover jeg en halv til halvanne time om natten. Jobber i full stilling men skal faktisk til lege i morgen å be om gradert sykemelding.. Jeg klarer rett og slett ikke mer.. 24 uker i morgen..

Skrevet

Ja, er oppe om natta jeg og.....Minimum 3 ganger for å tisse...Gjerne 4 også... Slitsomt.....

Men leste et sted at det er kroppen vår som venner oss til å måtte stå opp om nettene:)

Skrevet

Jeg er 100%sykmeldt jeg, så sånn sett har jeg ingen problemer.....

Men skjønner at det da er slitsomt ja:)

Er selv 24 uker på torsdag...

Skrevet

Jeg var nesten ikke trøtt i 1.trimester... men nå er jeg bare trøtt og sliten, så det stemmer nok ikke helt på meg heller :/

Skrevet

Jeg og er trøtt hele tiden..:) er 23+0 i dag

Skrevet

ja det er normalt ;o) Jeg er i uke 26 og evig trøtt. Sover til alle døgnets tider!!!

Skrevet

Åja, er trøtt!

Men regner med det har noe å gjøre med at jeg sover dårlig om nettene... Våkner fordi jeg har vondt i bekkenet, fordi jeg må tisse, eller fordi det er noen som holder på med skyggeboksing eller noe lignende i magen min...

Skrevet

Jeg også er trøtt og sliten, har vært det en periode nå. Jobber 100% å det er ganske tungt. Går litt trått med ting som skal gjøres i hjemmet, er helt ferdig etter jobb, da er det bare middag og en lur på sofaen som teller!

Skrevet

Jeg går rundt og er stuptrøtt og gjesper hele dagen. Har ikke overskudd til noen verdens ting... Slitsomt!

Hadde håpet at det ville bli bedre i 2 trimester slik det ble i forrige svangerskap. Jeg er bare 13 uker på vei nå da, så tviholder fortsatt på det håpet ;0)

Har ellers litt B12 mangel, så håper at når det blir behandlet så kommer energien sniiiikende tilbake...he he.

Skrevet

er i uke 22 og er trett hele tiden.Legger meg like etter at ungene har sovnet.Jobber 4 dager i uken.Har en dag i uken hjemme,mens ungene er i bhg.Da sover jeg til 10-11,før jeg gjør det husarbeidet som har hopet seg opp fordi jeg ikke har orket tidligere i uken.Også de dagene er jeg stuptrett allerede for ungene kommer hjem.

Skrevet

ja trøtt jeg og.. rett og slett fordi jeg ikke får sove så mye om natten...:( Var kjempe form i 1 tri. Men nå er jeg bare slapp, trøtt, treig om morgenen og kvalm og til tider:( Håper det blir bedre snart...!! (Optimist jeg da;))

Skrevet

tror det er ganske normalt jeg da...var stuptrøtt i begynnelsen og nå føler jeg t jeg er ekstremt trøtt hele tiden...er uke 27 nå...har termin 10.jan jeg da....tror nok mye avhenger av været og at det er mørkere ute også...men jeg trodde en stund det var noe galt med meg siden jeg er konstant trøtt..sover gjerne opptil to ganger iløpet av dagen pluss at jeg sover godt om natten også...med mindre jeg har ekstremt vondt i bekkenet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...