Gå til innhold

November: Flere med murringer...?


Mamas

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36.4 og har de siste par dagene hatt en del murringer nederst i magen. Ikke disse vanlige kynnerne altså, men mer som mensmurringer. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også i uke 36, og det murrer spesielt om ettermiddagene. Det er vel en form for kynnere, for når jeg reiser meg forsvinner de. Håper at det blir noe mer enn bare murring snart. Skal forresten på u-lyd 12/11 for å sjekke om babyen ligger riktig vei. Håper at den har snudd seg i hodeleie, er ikke så greit å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter en liten 24 november og er også enormt plaget me lignende menssmerter.fikk vite dette var maserier .kunne komme 1-2 uker før fødsel men kunne også stoppe opp igjen...

vet ikke hvor mye dette stemmer men.leste om de.

 

håper de stemmer att han kommer snart;) selv om jeg engster meg enormt for fødselen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det e modning? Jeg merker IKKE noe til kynnerne...Hadde mye fra uke 20 til 27(?) ..men etter det sluttet de liksom.. Det er IKKE noe behagelig dette...=/ Kan det bety att fødsel står for dørn om ikke VELDIg lenge???? Er i uke 35 nå,,,, (så VELDI lenge blir det jo ikke uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...