Gå til innhold

nå må jeg bare fortelle det....

Anbefalte innlegg

har et lite dilemma.

vennene mine har enda ikke merket at jeg er gravid. og d synest jeg er helt utrolig. For d første så går jeg aldri glipp av en fotballtrening eller en kamp,men den siste tiden har jeg ikke vært tilstede. Skyldt på jobb å sånne ting. Og for d andre sier jeg aldri nei til en fest,og har klart å lure venner to ganger at jeg lixom drikker på fest. men så nå er jeg blitt innvitert på fest igjen og har veldig dårlig samvittighet over all lyginga å alle tinga jeg må dikte opp. Å d verste av alt er at jeg er blakk. å da mener jeg helt blakk. fikk en bot på 4000 her i uka :( å d vet vennenne mine å de vil da sponse meg med drikke å tur på byen for de synest så synd på meg.... Hva gjør jeg???

Må le og,det måtte jo komme. at de merka meg.

Jeg er da 10 +2 nå og 11 på lørdag. så nå tror jeg bare at jeg må si d. hehe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6526126-n%C3%A5-m%C3%A5-jeg-bare-fortelle-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er verdens dårligste til å holde hemmelig, så alle mine nermeste venner vet det allerede. Jeg er 5+6 bare. Tenker som så at jeg kan si det til dem det ville være naturlig å fortelle om en sa til.

Du kan evt si at du har fått bihulebetennelse el og spiser penicilin og derfor ikke kan drikke da, hvis du ikke vil offentliggjøre det enda, men det er vel bare en uke før de magiske 12 er det ikke??

Familien min vet det, samt noen venner jeg har sagt det til.. Og de har igjen sagt det til flere venner og flere venner har igjen gratulert meg. Har to svangerskap bak meg, og i begge var jeg veldig tidlig ute med å si det. Forrige gang viste jeg i uke 9 med selebukse, men denne gangen viser jeg ikke noe særlig. er vel i uke 9 eller begynt på uke 10.

jeg er også dårlig å hodle på slike ting så har sakt det til noen,men våger ikke si det til flere enda,for har 8 SA bak meg,så burde jo egentli være husj husj for meg....

men du kan jo si det hvis du føler deg klar,siden du nermer deg 12 uker...så kan du bli med på festen og nyte brus,vann,jus =)

godt det ikke bare er meg.... som ikke klarer og holde på hemmligheten. 12 veker er lenge det...veldig leeeeenge :) hehe...

føler meg klar til å si det,så det ble bare sånn. jeg får gå på festen og overaske de som er der,med at jeg er gravid :))

Jeg fortalte det til kollegaene mine i uke 8, for jeg var så dårlig at det ble en belastning å holde det skjult. Stod og pratet med kolleger og kjente kvalmen langt oppe i halsen, og så måtte jeg gjøre gode miner til slett spill og spankulere bortover mot do, hvorpå jeg bare styrtet inn og kastet opp...

Syntes egentlig det var en lettelse å fortelle det. Alle hadde skjønt det likevel. Har fortalt det til de fleste av vennene mine også. Er i 11. uke nå, og hvis det går galt, vil jeg uansett trenge å snakke om det også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...