Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er nå endelig blitt ruger jeg også - satte inn 1 egg på fredag. Hadde håper på 2, men bare ett ble befruktet av mine 17 egg, så da vet vi hvor problemet vårt ligger. Sjelden befruktning....ikke rart årene går uten at noe har skjedd. Takk og lov for IVF... Hvordan lever dere andre rugere nå? og hvordan går det med nervene deres? Klarer ikke la være å tenke på at hva om dette ikke går osv osv. Da blir det 3 mnd til neste innringning av mens og det er jo en evighet!!! 'jeg jobber som vanlig, men har kontorjobb så det går bra. Får bort fokuset noe. Tar Crinone morgen og kveld. Ligger dere etterpå? Fikk beskjed av sykehuset at det er ikke nødvendig - men har lest her inne at mange av dere ligger nedpå etterpå. Jeg har en 4 åring hjemme som er syk nå og knapt sover om natten - så jeg føler meg trett og sliten. Har det noe å si på om dette går bra eller ikke? Ligger 20 om kvelden med varneflaske på magen og det er deilig - men om det hjelper vet jeg ikke. Drikker dere kaffe/røyker? Har hatt som vane å ta en røyk om kvelden for å slappe av.....blir aldri noe mer. Lykke til andre rugere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6526082-n%C3%A5-ruger-jeg-ogs%C3%A5-hva-gj%C3%B8r-deregj%C3%B8r-dere-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann-ch. Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei Tinna. Gratulerer som ruger. Det finnes vel ingen fasit på hva man skal gjøre og ikke gjøre. Lev så normalt som mulig,men unngå tunge løft,røyk og kaffe.Jeg selv har gått en tur hver dag og drukket mye vann.Har også vært sykmeldt hver gang. Ønsker deg lykke til videre Tinna. Klem fra- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6526082-n%C3%A5-ruger-jeg-ogs%C3%A5-hva-gj%C3%B8r-deregj%C3%B8r-dere-ikke/#findComment-6526208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kobra39 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er på rugedag 12 og denne gangen har jeg tatt det helt med ro, særlig de 3-4 første dagene i rugeperioden. Har daglig gått små turer i marka og ellers drukket mye varm drikke og spiser sundt. Det skal ikke være bra å drikke kaffe, men smaker på den for å se om jeg fortsatt liker den. Mange sier kaffe smaker vondt når man er blitt gravide. Har hatt en del mensmurringer så varmeflaska er god å ha. Jeg jobber mye natt på sykehus ,og valgte denne gangen å sykmelde meg når jeg startet med hormonmedisiner. Ellers er jeg glad for alle tips og råd jeg har fått her inne. Hold deg god og varm. Lykke til videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6526082-n%C3%A5-ruger-jeg-ogs%C3%A5-hva-gj%C3%B8r-deregj%C3%B8r-dere-ikke/#findComment-6526694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå