Gå til innhold

Hva bruker dere ukene fram til fødsel på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt permisjon i 4 dager og holder på å kjede vettet av meg. Alle venninnene mine jobber og huset er vaska fra ende til annen. Vurderer å kjøpe meg noe broderier eller i det minste skaffe meg en hobby, for dette er virkelig kjedelig..... Flere som er hjemme og kjeder seg eller? Forslag til aktiviteter trengs her... (Bortsett fra å bimme....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et italienskurs (pc-kurs) og sitte og lære meg litt i noen uker før babysen kommer. Ellers kunne jeg også trengt noen ideer,...

Skrevet

Hva med å prøve å bli hekta på et data/tv spill? Tia går fort da, men nesten alle spill er for avansert for meg, bortsett fra poker da:) Andre tips?

Skrevet

Sims e farli vanedannanesn vesst du har løst på et dataspell.. da kan du bygg hus, lag familien din osv. kjæmpe arti...

Ellers e jo scrapbooking en super hobby... førutn at den lille i magen har stjelt kreativitetn min...

Æ førr min del har alt førr mye anna æ sku ha ordna...

Skrevet

Hei. Jeg ble 100% sykemeldt for to uker siden og begynner nettopp nå på permisjonen min. De første dagene var fæle. Jeg var så rastløs. Men kunne ikke gjøre så mye før jeg hadde mye kynnere og var helt utslitt! Fant etter noen dager roen og jeg må si at det er deilig!!! rydder litt og steller litt, sover en del.

syns det er deilig å ha litt tid for meg selv. med den forrige så fikk jeg bare 4 dager med permisjon før ungen kom, og fikk ikke roet meg ned før det plutselig ble mye styr igjen.

Finn deg ei bok, du kan jo bake noe. Det er jo gøy å servere noe når folk kommer på barsel besøk.

Skrevet

Jeg og min kjære har en liten konflikt gående ang dataspill.. Så der synker jeg dypt ifl meg selv om jeg skulle bli hekta der....

Skrevet

Hmmm... kanskje ta en tur på biblioteket. Det var lurt..

Skrevet

Prøver å være mest mulig sosial jeg, har ikke vært det siste året ...jobben tar jo så mye tid og krefter og har to barn til..så nå er jeg innom venninder og famile og det er kjempe koselig.

Skrevet

Du kan strikke et teppe til babyen?

Skrevet

Dagene er kjedelige, for da er mannen min på jobb. Men vi prøver å gjøre mest mulig hyggelige ting sammen før babyen kommer. Vi går tur om kvelden, og drar ut og spiser og går på kino. Tror det er lurt å gjøre litt ting sammen før babyen kommer.

Skrevet

Bruker tiden til å kjede meg og slappe av. Rydder og vasker i rykk og napp, blir så fort sliten. Har lastet ned en del musikk og hørt på også. Går stortsett bare rundt og venter på fødselstegn.

Skrevet

Har litt tips:

-Gjør litt øvelser (knebøy, knipeøvelser og sånt noe), gå tur og få blodomløpet i gang (og så får man så god samvitttighet etterpå). Kjøpte meg en liten massasjeball med knotter på Sykeartikler, den er super til å løse opp i spente muskler i setet og mellom skulderblad. .

-Strikk baby-teppe fra Nøstebarn. det er kjempelett oppskrift, noen synes sikkert det er kjedelig, men for meg som ikke er så god til å strikke så er det supert å strikke frem og tilbake uten å måtte telle.

-Les "Den lille prinsen", den er kjempeskjønn...:-)

-Lim inn bilder i album (jeg har en skuff med 2 år gamle bilder som jeg tenkte få orden i før babyen kommer)

-Besøk venner og familie som ikke er på jobb?

-Gå til fotpleie, det gjorde jeg for første gang for noen uker siden, helt herlig! Eller til frisør og ta en hårkur? Vi må være litt snille med oss selv.

Håper det var litt til hjelp dette...? Ha en fin dag jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...