Gå til innhold

åhh denna uka blir spennanes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende... det er så gøy når det skjer litt...

Moro med 3d da... Veit du /vil du vite kjønnet ?

jeg grua meg veldig til svangerskapskurset... Så mye at jeg ble hjemme faktisk :)

Samboeren er ukependler, og jeg hadde ikke lyst til å gå aleine. Angrer litt på det nå da men...

Ha en fin uke... Kansje du legger ut 3d bildene???? :)))

Jeg var på svangerskapskurs for ett par år siden, og må si at jeg fikk ingenting ut av det. Kunne likså godt vært hjemme, og lest i svangerskapsbøkene...noe jeg gjorde hver dag. Jeg gidder ikke å dra på noe sånt igjen, da jeg vet hva det går ut på...sitter vondt i tre timer, og hører på noe man har vet fra før. Fikk ikke bruk for det når jeg kom på sykehuset for å føde heller, man kan aldri planlegge en fødsel har jeg erfart.

Annonse

DET STEMMER DET..... :)))))))))))

Det var jo DEN konkurransen her inne om hvem som tippet navnet du hadde funnet????

Noen som fant det riktige?

...om jeg ikke rører igjen da... at det var noen andre... Skjer meg temmelig ofte...

Håper at deres svangerskapskurs blir mere spennende enn vårt var,,,vi gikk hjem 1,5 time før det var slutt.

Det var sååååå kjedelig, jeg følte at det kun var ting som jeg alt hadde lest om tidligere osv.

Men slik går det vel når vi ikkje gjør annet enn å sitte på bim:)

Annonse

Må få høre hvordan det kurset er da, for vi har meldt oss på det samme om en mnd! Det er litt for samboeren sin del ja. Vi føler jo mer på kroppen hva det dreier seg om, mens han ser alt utenfra, gjennom hele svangerskapet og fødselen.

Sikkert greit å ha en liten mental forberedelse.

Men den fødselsfilmen vet jeg ikke om jeg vil se selv engang!

Lykke til på 3D!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...