Gå til innhold

Hva er foreningen for ufødte barn???

Anbefalte innlegg

Sorry, må bare si at den foreningen ringer privat jo!!!! har ringt flere av venninnene mine- rett etter de har født, om det er tilfeldig vet ikke jeg!? Men de skulle ikke selge kontorrekvista, men bad om pengestøtte.

Og forresten skjønte jeg ikke, først sier du de bare ringer næringslivet- men nå sier du de ringer bestemora di.... da mener vel du også at de ringer privat da?

Fortsetter under...

ok, skjønte det ;-) jeg tror heller ikke de bare ringer gravide.... og er selvfølgelig enig med deg i at de gjør en kjempefin jobb- MEN de ringer privatpersoner- eller de gjorde det frem til i sommer i allefall- kanskje et er noe nytt nå, det vet jeg ikke. Mitt poeng er bare at de gjør det!!!

Ja, vi vet det. Men det er bare ett fåtall medlemmer av foreningen som jobber for foreningen som ringer privat for å selger kallendere osv. Men de andre som er leid inn for å ringe på vegne av de, ringer bare Næringslivet.Og det er næringslivet som får en sum hvert år til å støtte en eller annen forening! Vi er jo voksne folk her, og må tåle en tlf fra en harmløs forening:) Hvordan ellers skal de få inn midler/penger til forskning osv?? Krybbedød har tross alt gått ned med over 90 % de siste 20 årene, og det er kjempe flott, takket være næringslivet som har støttet. De har kunnet forsket på hva som gjør at barn dør i krybbedød og i mors mage!

Lodd og kalendere er hovedinntektskilden:

Kjøpe lodd eller kalender:

Landsforeningen selger både lodd og kalendere via telemarketing. Faktisk er dette vår hovedinntektskilde. Du kan også bestille på nett. Loddpakker á 10 lodd koster 250 kroner + 15 kr i pakke- og ekspedisjonsgebyr. Kalenderen for 2007 selges for 320 kroner + 25 kr i pakke og eksepedisjonsgebyr. Har du lyst til å kjøpe lodd eller kalender, send en e-post til [email protected].

...............

Annonse

unnskyld meg, men det er vel ingen her som har sagt at dette ikke er en bra forening?? alle er vi vel enige om det?

men som jeg vet fra mine venninner var dette en veldig lite hyggelig tlf å få når de nett hadde kommet hjem fra føden og var urolige for alt mulig.... og dette har skjedd med i allefall 4 venninner jeg kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...