Gå til innhold

Til dere på 1 tri..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Av erfaring vet jeg at det er mye snakk om ma/sa her inne, dette kan skremme mangen. Det skremte iallefall meg! I mitt forrige svangerskap var jeg bare lykkelig, men da jeg kom inn her for noen mnd siden, ble jeg skikkelig bekymra, følte nesten kjangsen for å miste var større enn å få beholde. Er det noen som føler det samme, råder jeg til å ikke lese desse innleggene, jeg droppa de og fikk det mye bedre etterpå. Jeg slutta å drømme om å miste og slutta å bekymre meg så mye. En skal jo i utgangspunktet glede seg over dette underet, og skulle en være så uheldig å miste må en jo nesten ta det når det kommer, å være gravid er en fantastisk følelse en skal nyte og ikke gå å være redd! Så nyt det og kos dere med magene som snart kommer: )

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, skal prøve å ikke lese innleggene ja.. Samtidig så må jo de som mister få lov å dele frustrasjon med noen også da.. Synes egentlig det er like mye sa/ma-prat på Bli gravid-siden, for de som mister havner jo der igjen..

Og sa/ma er jo realiteten, så jeg hadde nok tenkt på det uansett om jeg hadde vært her inne eller ikke, hvis ikke er en jo naiv..

Men det hadde vært godt og slappet av og ikke tenkt på det og heller tatt det dersom det kom slik du skriver, jeg tror ikke jeg klarer å slappe av og glede meg over graviditeten før 2. tri uansett jeg..

Men det er jo tross alt mye, mye verre å få en sa enn å lese om de som får det... Sender en sympatiklem til dere som har opplevd dette!!

 

Lykke til alle dere gravide jenter, skulle ønske alle slapp å oppleve sa/ma jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hold deg borte fra de sa innleggende jeg tror det var mye til årsaken at jeg mista sist ,ble så redd og tenkte hele tiden på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...