Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 hehe. nå er jeg også her. endelig 3.tri, da begynner ting å nærme seg gitt. jippi =)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Velkommen til deg å velkommen til meg ja:) Komm over til 3,trimester nå, ønsker oss begge lykke til her inne!!!!
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Har vi termin ca sammtidig da? Jeg har 30.des, skal føde på St.olav. Hva med deg?
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 heisann. jeg har termin julaften, men ingen planer om at han ikke kommer før 1.januar.skal virkelig prøve å knipe igjen.he-he.
Candy girrrl Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Velkommen hit! Litt stas å endelig være på 3 trim. Da føler man seg litt høygravid )
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 ja, begynner å merke det nå. ting blir plutselig litt mer "alvor". nå må ting begynne å skje. pusse opp soverom og kjøpe vogn og sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå