Gå til innhold

Føler meg nytteløs jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli tung og det er tungt å gå gravid om dagen.. så derfor orker/klarer jeg ikke gjøre ting jeg vanligvis ville gjort her hjemme. Som i dag så har vi hentet ved til vinteren, men jeg orker ikke å bære den inn og stable den i kjelleren. Så nå driver stakkar sambo på med dette alene...får litt sånn følelse av at jeg er nytteløs..kjipt...

Så for at jeg ikke skal få helt spader her så prøver jeg å bidra på min måte med å stelle i stand til velsa kommer. Vasker ulltøy i dag :)

Noen andre som føler seg litt nytteløse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne, ja...;) Har null energi. Gjør minst mulig. Trøster meg med at jeg sikkert klarer mer så fort babyen er ute. Samtidig skal vi jo heller ikke overanstrenge oss sånn helt på tampen, så jeg syns det høres helt greit ut at samboeren din gjør de tunge tinga jeg. Det gjør min også. Dessuten gjør du faktisk en tung jobb - du er gravid. ;)

Skrevet

Føler meg ganske nytteløs jeg også, Har 3 laaaange måneder igjen, men sitter bare i sofaen å får større å større rumpe! Har ikke energi til å trene, og har ikke jobb lenger. Men blir vel litt mer å pusle med når bebien kommer. Har heldigvis noen å snakke med her på bim da.

Skrevet

den kan æ skrive under på...Har null energi, alt e tungt og æ kjede livet av mæ snart....

Skrevet

Føl mæ træg og nytteslaus tel tider ja... å nu e æ potte tett i skoltn og har hauverk i tellegg... så nu får æ verkeli ikke gjort mye... syk lita frøken også...

Det e nu bærre så at vi må nu ta hensyn tel kroppen... vara ikke førr evig denne graviditetn....

Skrevet

Jeg har 3 uker til termin i dag, nøyaktig. Men håper at prinsen kommer snart:-)

Mitt problem er at jeg har masse energi som vil ut, men får det ikke til... Hver gang jeg prøver å gjøre noe ender det i masse kynnere og tilbake på sofaen. Er også vanvittig tung føler jeg slik at jeg rett og slett ikke får brukt kroppen min lenger.

Gleder meg til dette er over, og belønningen kommer.

I mellomtiden får jeg nøye meg med surfing, tv-titting og strikking:-)

Skrevet

Er litt sånn annen hver dag jeg...er ikke noe mellomting, enten driver jeg på hele dagen eller så sitter jeg hele dagen...

Skrevet

Jeg er også helt tom for energi her for tiden. Man føler seg litt ubrukelig, ja... Men vi driver jo og ruger på noe stort, da! Vi får vel si at det får være bra nok en periode. ;-) Men jeg savner sosial omgang..

Skrevet

Rart! Slik er jeg også! Begynner i tillegg å få litt "angst" for å dra alene på lange bilturer, farte på kafeer etc. Godt å sitte i sofen om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...