løven78 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei dere jenter! Jeg er i 22 uke, er i full jobb og har 2 uker ferie igjen fra ifjor. Trenger et råd, bør jeg ta ut ferie nå før jul eller bør jeg vente til jeg skal ut i permisjon slik at jeg forlenger den? Eller spiller det ingen rolle når jeg tar de ut?
selfangerkjerringa Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 jeg ville tatt den til neste år, så du får forlenget permisjonen med to uker
rødhette* Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Du må jo nesten selv se hva du ønsker mest, men det kan være lurt å sjekke opp om du har lov å overføre til neste år - så slipper du fundere på det her hvis du ikke har lov å overføre de til neste år heller. Det pleier være regler på hvor mye ferie man kan få lov å overføre, og hvor lenge man kan spare opp ferien...
emmi - 15.03.08 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Jeg er i uke 26 og har også 2 uker ferie tilgode. Jeg har tenkt å overføre de til neste år. Det er lov å overføre maks 2 uker ferie. Har ikke blitt helt ferdig med å "stokke kabalen" ang. min permisjon+ferie, pappapermisjon+ferie, men det skader nok ikke å ha 2 uker ekstra å gå på : )
løven78 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for svar! Får sette opp en oversikt over permisjon og ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå