Gå til innhold

Desember: Tror jeg er litt sliten jeg

Anbefalte innlegg

Får sånne stygge tanker i hodet mitt at jeg er lei av å være snill og grei og gjøre alle til lags. Jeg har lyst til å være egoistisk og bare tenke på meg.

Har merket at jeg i det siste er skikkelig nordlending og orker ikke jatte med folk lenger, jeg sier så absolutt hva jeg mener og føler meg litt råtten etterpå for noen ganger er det kanskje ikke akkurat da jeg burde ha gjort det. Får da følelsen av å være tenåring igjen og orker ikke høre på mye pjatt.

Jeg har så lyst til å dra bort og bare være helt alene med meg selv. Dra uten unger hjem til mamma i Harstad og skjemme meg litt bort.

Tror at jeg går litt på tomgang, kan virkelig ikke huske sist jeg bare tenkte på meg og bare meg.

Nå får vi oss ei barnefri helg i Praha for 14 dager og det skal bli godt, men det er med mannen.

Er jeg fæl når jeg ønsker at jeg egentlig skulle heller ha dratt alene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6525203-desember-tror-jeg-er-litt-sliten-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei d syns eg absolutt ikkje du e. mannen din e jo ein del av den travle hverdagen hjemme, og den du e sliten av og vil vekk ifra..

Kanskje du kan ta en helg m ei god venninne eller en tur t mamma uten resten av gjengen???

Du og mannen vil nok få d kjempe kos i praha og, litt godt å kunne pleie hverandre og kjærligheten utn unger tilstede.

Desember babyene e jo inne i en travel periode m full fart hele dagen, så eg skjønna godt du blir sliten.

Du fårprøve å pleie deg sjøl mest mulig når ungen e i seng på kvelden..

synes forresten d e bare kult du fortelle sannheten, e til syvende og sist d som e d beste:)

Stå på only!!!!!!!

tror vi snille desember mammaer har bare godt av å bare tenke på oss selv av og til jeg.. er bare det at det så sjeldent blir gjort!!

Men kanskje ei helg sammen med gubben kan være litt godt det også, så kan dere heller ta litt "fri" fra hverandre der nede/borte.. rusle litt aalene og møtes på date til kvelden!!

Kos dere!!

Det er godt å høre at jeg ikke er slem.

Men vi drar med jobben til mannen og da er det full timeplan hele dagen.

Ikke ville han ha sluppet meg alene heller..... Hi, hi, har ikke verdens beste orienteringssans. Han hadde gått og engstet seg for meg hele dagen..

Og med god grund.....

Gleder meg til å ikke tenke hva vi skal ha til middag og ikke re opp senga, ikke dekke på frokost og bare kose meg og slappe av...

Jeg skjønner deg VELDIG GODT!!!!!!!!!!! jeg er sliten da jeg er helt alene mesteparten av tiden. Min mann er alltid ute og reiser og min familie bor ikke her.

Mitt nye motto er å si litt mer hva jeg mener og føler og ikke la meg overkjøre.... feks av svigers.....

Forresten så er Praha en NYDELIG by! Min mann og jeg var der i 2002 på Valentines day. VAKKERT VAKKERT! KOSE DEG MYYYYE!!

*misunner Only noe så vanvittig!!!*

Skjønner godt at du er sliten når mannen din er mye ute og reiser. Det er tøft det.

Jeg er alltid den som sier hva jeg mener, men når jeg bor her på østlandet må jeg være med diplomatisk har jeg funnet ut...

Men nå blir jeg bare irritert og kan av og til si ifra på den rettframme måten som vi nordlendinger er kjent for, det er ikke så populært her......

Jeg gleder meg masser til Praha turen, den er etterlengtet. I fjor var vi i Barcelona og den var bare så flott og herlig.

Klem til dere gode desember mammaer, der er så gode å ha!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...