Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

julegaver fra barna til bestemødre og andre julegaver jeg kan lage til fam....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To år på rad nå så har vi kjøpt uferdige kalendre på noe som heter Lines Hobby. Øverst på hver mnd har det vært plass til å lime/skrive og der har vi limt inn bilder av familien, altså av meg, sambo, hans 15 åring og våres 2 åring. Bildene har passet til mnd. juni/juli- bade bilder ol. vintermnd har vi vinterbilder osv. Bestemødre/fedre har syntes dette har vært helt toppers:)))

Skrevet

På Panduro har de ark som er laget av stearin. I div farger. Disse kan klippes, evnt rives hvis barna er små.. og trykkes på lys. Sønnen min pyntet kubbelys med gull i fjor som vi ga bort, veldig fint. Hvis barna er litt større kan du f.eks kjøpe penner til å dekorere med på lys. Eller rulle honninglys?? Var mye lys her, men jeg synest det er så koselig nå som det er mørkt om kveldene. Lage drops.. for litt større barn det og..

Skrevet

DORULLNISSER! Husker du de man lagde i barnehagen?

! dorull, litt fint papir/julestoff som limes rundt rullen. Isopor kule til hode, kjøp en pose med løse, ferdige øyne(gud, det hørtes forferdelig ut!). Lag skaut eller lue, og la barna tegne munn...

Skrevet

ja husker de lol.... får mange fine ider nå..men bare fortsett m ideer he he.lage litt forskjellige ting koselig det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...