Pandura Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Det er så sabla irriterende å skrive lange innlegg og lagre, for så å få beskjed om at jeg må logge inn for å skrive nye innlegg... Uansett så satser jeg på at dette kan lagres! Jeg fikk tanta på besøk og syklusen ser ut til å være i gang igjen. Det er jo bra etter at jeg hadde SA i august. EL kom også, men med litt begrenset innsats ble det ikke noe resultat i forrige runde. Jg nærmer meg EL igjen, så vi får se. Ellers hadde jeg tenkt å få til så heidundrende romantisk og følelsesladd sex, at vi utløste et skred av modne egg som lengtet etter befruktning. Kanskje litt høytflyvende forhåpninger, men tro kan som kjent flytte fjell, så her går vi for gull! Jeg er veeeldig trøtt om dagen og ikke minst veldig sulten, så kanskje er vi i gang??? Nungo, hvor er du i syklus tilstand? Har du sluttet å blø etter SA? Vi må da snart klare å krype over i sofaen og holde de andre med selskap!' Ha en strålende dag i høsten!
nungo Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, hei - flott å høre godt nytt fra deg Pandura :-) ENDELIG........ ser det ut til at jeg har sluttet å blø torsdag i sist uke, så gjett om det er blitt til en del helt lyst-betonet sengekos i helgen etter snart 1 1/2 måneds ufrivillig avholdenhet. Lenge siden vi har hatt det uten baby-tanker, og det var egentlig befriende fint :-) Ettersom jeg nå har sluttet å blø antar jeg EL er rundt hjørnet for meg også. Egentlig bør vi nok helst unngå å bli gravide akkurat nå, da mine blodverdier (jern og blodprosent) ikke er på normalt nivå ennå; jeg har dog ikke tenkt å gjøre noen aktive hindringer for graviditet men heller forsøke å unngå el. Så får vi spare innsatsen til neste pp. Vi har vel IKM omtrent samtidig, så kanskje vi kan slå følge med sommerbarn 2007 også? Ha en flott dag, du også. Tenker du gleder deg til igjen å kunne delta i symptom-jakten!!! Del gjerne dine iakttagelser med oss!
Pandura Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Sommerbarn høres helt riktig ut! Hadde egentlig håpet på vårbarn, men ved nærmere ettertanke er det sommerbarn jeg vil ha! Høres ikke helt bra ut med lave blodverdier da! Det er jo både en helsemessig side ved for lave blodverdier, men ikke minst har det jo mye med trivsel å gjøre. Jeg blir helt utafor når blodprosenten er dårlig. Trøtt og uopplagt og nesten litt motløs. Var det etter at jeg fødte tredjemann, og skal si jeg kjente forskjell når jeg fikk begynt med jerntilskudd. Men det er jo et godt tegn at du har sluttet å blø og nærmer deg EL. Vi får spre alle mulige gode vibber og bølger av befruktningsstøv og lignende. Egentlig skulle vi ha fått noen i sofaen til å spre av sin overflod av den slags! Når det gjelder symptomjakten, er jeg klar til dele av min ferd frem mot IKM. Denne gangen er det bare sånn at de er virkelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå