Gå til innhold

Anbefalte innlegg

At man ikke skal klare å la være og teste... Har jo ikke IKM før 06. oktober, men måtte likevel svi av en test i dag - negativ selvfølgelig.

Hadde jo så inderlig bestemt meg for at denne gangen skulle jeg vente med testinga til jeg evt. var på overtid, men den gang ei. At jeg aldri lærer!! Jaja, da får jeg gå å føle på symptomer (forøvrig ingen hittil) til fredag og satse på et kryss da.

Lykke til dere andre, og gratulerer til alle med positiv test i dag =o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6524965-%C3%A6jsameien-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier til meg selv at det er ikke no stress, men jo lengre tid det tar jo mer stresset blir jeg. Mensen er skikkelig psykisk terror, og særlig den siste uka før IKM er ulidelig. Nå kjenner jeg forresten at mensenvondtene begynner å komme - typisk at den kommer rett etter at man har tatt en test!

Når har du IKM? Lykke til i allefall.

Annonse

har IKM rundt 19. eller 20.okt. Skal vel i følge utregninger ha EL nå på fredag eller lørdag, men glupe meg har kjøpt flybillett til Trondheim, så da blir det ingen rulling i sengehalmen fra onsdag til søndag :) Så liten tro på at klaffer denne mnd heller... Får komme sterkere tilbake neste mnd med sink"behandling" av gubben + EL-tester ? slovipect osv osv Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...