Gå til innhold

Dere med Teutonia spirit S3....hvilken farge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi bestillt vogna!! Gleder meg sååå til å få den i hus...:)

Jeg bestillte fra Rita Holm på finn.no.

Hva slags farge har dere kjøpt?

Det ble så vi bestillte farge: 2535 (sort kalosje,grå inni m/noen små røde detaljer. Vendbar sort/rød sitte madrass) ikke Fashion Consept. syns den er finere med glidelåser jeg!

I Duo vogn....

Med sort Lammy XL blir den nok knall stilig!! :)

Bare gøy å høre hva dere har valgt!!

Vi bestillte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Tror vi har valgt akkurat samme farge som deg :-) Det er sittedelen du mener kan snues å bli rød sant?

Skrevet

Jupp,sitte delen som kan snus ja...litt glad for det. Hadde blit litt skeptisk hvis den hadde vært bare rød! Greit å kunne bytte på!! ;)

Har du den modellen med glidelås eller borrelås da?

Så gøy at vi har valgt like farger da! Syns den var kjempe fin!

Har ikke fått den enda vi da,bestillte den hos Rita på finn.no...men vi får den om ca 4 uker!

Jeg bare lurer på inni kalesjen...er det mørke grått der?

Skrevet

Vi har også den fargen - akkurat likedan ;o)

Veldig fornøyd...fresher opp med stelleveske, pose, pledd, BOB, seat insert osv ;o)

Skrevet

Hei igjen .-)

Vi har modellen med borrelås.

Monterte den opp i går så nå går jeg rundt og beundrer den. Syns faktisk den er finere nå enn da vi kjøpte den... var litt skeptisk til 3-hjuling som bag-vogn til å begynne med. Likte de best som sportsvogn, men nå når den står her synes jeg bare den ser superfin ut !

Inni kalesjen er det grått ja. En grå farge som minner litt om sånn stål-grå. Litt mørkere enn fargen på understellet.

Skrevet

Modellen med glidelås skulle jeg skrive. Litt distre her...

Skrevet

He,he..så gøy da at vi har lik smak! :)

Syns den fargen så knall fin ut! Bra det er ganske mørk grå inni..På bildet på Teutonia sida så det ut som det var hvit inni kalesjen,men Rita sa den var grå...så da stemmer nok det! Å jeg blir fornøyd!! :)

Ååå som jeg gleder meg til å få den i hus!!

Jeg å tenkte å freshe opp med stelle veske osv.... Greit med en ganske nøytral vogn-som alikevel ikke er helt sort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...