Musemora Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Den berømte slimproppen gikk lørdag kveld, etterfulgt av en del kynnere og murring i korsryggen. Har ikke termin før om 3 uker. Noen som har opplevd å gå så lenge som 3 uker etter at proppen har gått? Helt greit for meg om hun kommer snart.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, la nettopp inn innlegg om slimpropp selv, lurer på om min har gått (men den var helt gjennomsiktig, vet du om den kan være det?) Trodde det var vanlig å føde i løpet av noen få dager etter at slimproppen var gått jeg, men er ikke helt sikker på dette altså. Masse lykke til i hvertfall!!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, Min gikk i går og jeg har 18 dager igjen...
Musemora Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Den kan være helt gjennomsiktig, men den er utrolig seig og tykk i konsistens. Hatt hyppig sex lørdag og i går samt drukket en halv boks lakrisrot te. Det eneste jeg oppnådde med det var å bli kvalm. Hadde ikke akkurat trua på det før jeg drakk det heller da. Lykke til du og, si ifra hvis det skjer noe mer da.
2nj♥ Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 At slimproppen går betyr at livmoren forbereder seg til fødselen, og den kan gå alt fra mange dager (uker)før fødselen til samme dag som fødselen. -Synes 3 uker hørtes lenge ut da, så får håpe det skjer noe før det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå