Gå til innhold

Min samboer vil lage ny nettside for menn.... BIH.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer spurte i helgen om hva vi "pratet" om her inne på BIM. Jeg "tegnet" og forklarte, og han flirte og ristet på hodet av oss "hysteriske" hønemødre.... Så fant han ut at han kunne starte en side på nettet for mennene som het BIH - Bil i Hagen....

Der kunne de chatte om hvordan bilene deres hadde det, som f.eks: "Ååå, jeg er så bekymret, bilen min ville ikke starte i dag tidlig... Hva skal jeg gjøre???" "Ta det helt med ro, den er sikkert TFD...(Tom For Drivstoff...) Det går heeeeelt sikkert kjeeempefint!!! Stooor klem!!"

Måtte le litt, syns det var litt morsomt, for det er jo faktisk sånn vi er vi jenter når vi først begynner å kakle sammen...:) Og godt er det, så vi slipper ta alt ut på våre bedre halvdeler hjemme.... hehe :)

Nei, nå må jeg visst jobbe litt igjen... et liiiite avbrekk, bare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det verste er at gubben min hadde sikkert blitt med, bilen hans er nemlig syk og han er fraaaa seg av bekymring ;-)

(Omtrent som meg før UL.)

Skrevet

Ja TDF er ikke bra...og idag fikk jeg PB utenfor jobben..osv

Men nå er det jo litt spesielt å ha barn INNE I sin egen mage da. Noe levende som vokser..da er det lov med litt "kakling".

Men jeg må få legge til at dere BIM-jenter er høyst respektert her i huset;

da jeg fortalte januarjubelmannen at jeg hadde kjøpt vogn mens han sov (fant en pent brukt Simo kombi på finn.no til veldig bra pris) sa han først; Var ikke det litt forhastet. men da jeg forklarte at jentene på BIM syntes det var et kjempetilbud som jeg måtte slå til på, så sa han bare; Ok, da så!

Da var det greit liksom.

Og ja, takk dere som hjalp til; vogna er perfekt!

Skrevet

Joda, min samboer syns også det er en bra side dette, jeg har jo spurt om ting og tang jeg lurer på her inne og fått gode svar, så han er imponert over hvor mye gravide damer faktisk vet!! Som han sa, du kan jo spørre om ALT her inne.... ;)

Skrevet

Ha ha, min kjære har også snakket om å lage en side for vordende fedre som skal hete KIB, Krutt i balla! Der skal de diskutere det å bli far og ufordringer med gravide kvinner i huset. Det hadde kanskje slått ann det også?

Skrevet

Det finnes faktisk slike sider for menn med bil dilla;) Mens jeg sitter her å bimmer så sitter sambo på den andre pc'en å holder på med sitt forum;) tror han er mer avhengig av sitt forum enn jeg er av bim;)

Skrevet

Hihi, morsomt... Har du noen tips for slike bil dilla sider? Så kan jeg tipse samboeren min, så trenger ikke jeg ha så dårlig samvittighet for at jeg er så mye her... ;)

Skrevet

tror min sitter mest på vw audi forum... vet ikke direkte nettsiden sitt navn;) Nå har jeg ikke satt meg inn i denne bil nett verdenen helt, men tror det er ulike sider for de bilene man har/liker...å så diskuterer de "viktige" ting;) Om problemer de har med bilene sine å så finner de ut løsninger og får tips, hva andre har prøvd som virket/ ikke virket;)

Omtrent slik som oss her inne;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...