janus-guttemamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det ble nesten Abel sist gang, men endte opp med Johannes istedet etter laaange uker med frem og tilbake. Dersom vi skulle få en gutt denne gangen er Abel høyaktuelt igjen. Syntes det er et ganske fint navn, men vanskelig å finne mellomnavn til! Vi har kort etternavn og siden storebror har to navn syntes jeg en liten Abel også skal få to navn. (har Isak som en godt alternativ til Abel) Jeg liker også godt å kalle opp, og de som står for tur med oppkalling er Olav Kjell Kåre Edvard Olaf Alma Josefine Olivia Sigvarda HAr tenkt på løsninger alá Abel Olai, Abel Oliver.. men det funker ikke helt......?? Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Her ble det for mange tunge navn for min del... Liker Alma men ikke med Josefine bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg forklarte meg sikkert litt dårlig. Vi vurderer å kalle en gutt for Abel (eller Isak) Vi trenger et mellomnavn til Abel De navnene jeg har listet opp (kåre, olav, olivia etc etc) er besteforeldrene våre sine navn som vi kunne tenkt oss å kalle opp etter... og kun ment som inspirasjon til hva vi kunne tenkt oss som utgangspunkt til mellomnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Abel Olavus/Olaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Abel Martiin. Ja, mad lang i:) Da får du ikke brukt besteforeldrene sine navn da, men... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anna* Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes både Johannes og Abel er kjempefine navn! Synes det var litt vanskelig å få det til å klinge bra med Abel først (lettere med det som mellomnavn), men jeg prøver meg; Abel Sigurd Abel Olav (eller Olaves..?) Abel Edvard Abel Kristoffer Abel Magnus Abel Johan (blir kanskje for likt Johannes) Abel Emil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 Abel Nikolai tenkte jeg før jeg gikk inn på innlegget ditt. Abel Oliver ble harry syns jeg. Men tror jeg hadde tatt Sigurd jeg! Kjempefint! Edvard er også fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 Abel Olai (Olai fra Olav og Olaf) Abel Edvard Abel Edvin (Edvin fra Edvard) Abel Almar (Almar fra Alma) Abel Josef (Josef fra Josefine) Abel Oliver (Oliver fra Olivia) Abel Sigurd (Sigurd fra Sigvarda) Hvis du skal bruke begge navnene til vannlig, ville jeg valgt Abel Olai, Abel Oliver eller Abel Edvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå