Nickoline med 2 jenter Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tør ikke helt å slippe jubelen løs før om et par uker, merker jeg... Men for en rus :-) Nå har jeg mistet 2 ganger og fått 1 gang, så statisikken bør vel tilsi at det skal gå bra denne gangen! Jeg må bare fortelle hvordan det klaffet, for denne pp var nøye planlagt. Alle gangene jeg har blitt gravid har skjedd ved at vi har hatt lite sex av forskjellige årsaker. Gjerne bare 1 gang i fruktbarhetsuka. Og denne måneden, selv om det var vanskelig, hadde vi kun sex på positiv el-test dagen og dagen etter. Og jammen klaffet det! Tror det er endel menn som går rundt med litt dårlig sædkvalitet uten å ha blitt utredet for det. Så for dere som har prøvd lenge; hva med å ha en pp med lite sex?! Jeg sender bøttevis med **************************************************** Babystøv ****************************************************
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER!!!! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER!! Snakk om babyboom her inne naa da. Suger til meg babystoev og haaper jeg foelger etter dere til 1 tri. Lykke til med voksende mage.
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jøye meg. For en baby boom det blir her nå. GRATULERER SÅ MASSE. Så utrolig morro. Ønsker deg masse lykke til og håper dette går bra denne gangen. Ta godt vare på deg selv nå.
cille vil-9pp-1SA Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye! Håper alt går bra denne gangen!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Hurra! Gratulerer så mye... Skal krysse fingrene for at spira holder seg inn i ni mnd...=o) Klem
Mosegrodd Ugle Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer med spiren!!! (Og takker for babystøvet!) Lykke til i svangerskapet!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Så gøy da! Gratulerer masse!!!!!!
Nickoline med 2 jenter Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2006 Og når det gjelder symptomer, hadde jeg NULL!!! Hadde til og med mindre ømme pupper enn jeg pleier å ha rett før ikm.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så masse :-) Håper den sitter denne gangen! Suger til meg masse babystøv!!! :-)
Elise29 Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER og masse lykke til fremover!!!! :-))) Håper jeg kommer etter snart. Hadde SA for 3 uker siden....
Regnbuemor til 2 Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så masse:) Lykke til vidre. Statistikken er helt klart på din side nå!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye og lykke til med spiren!
attpåklatt!! Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 Grattis med dagen til deg og en vordende far!!!!!!!!! Kos dere!!!! Alt kommer til å gå bra!!!!!!!!!!!
pandabjørn Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 gratulerer med spiren i magen det er som du sier ikke alltid man skal ha masse sex da jeg ble gravid 1 gang så hadde vi bare sex i helgene siden vi bodde så langt fra hverandre og det holdt det.. kanskje jeg skal prøve på det igjen bare i helgene kanskje det klaffer med nr 2 da )
*Vetlis* Skrevet 2. oktober 2006 #20 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer kjempe masse Nickoline! Det var moro.... Deilig at det går fort etter en SA! Jeg hadde også bare 2pp etter MA... Ønsker deg masse lykke til denne gangen!
Alba44 Skrevet 2. oktober 2006 #21 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer masse!!! Ønsker deg all lykke til videre ) Kos deg!!!
MaybeMe? Skrevet 2. oktober 2006 #23 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer Nickoline! Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen ja. Jeg er også i min 2. pp etter MA, håper det betyr lykke for meg også. Og mye sex har vi aldri... så det lover bra, hehe.
doble Skrevet 2. oktober 2006 #24 Skrevet 2. oktober 2006 Så gøy da!! Gratulerer så mye!! Vi snakkes inne på 1.Trimester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå