Nuffa Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Vil bare legge ut en liten advarsel til de som vurderer å kjøpe vogn på pingpong-online.com. Jeg kjøpte en teutonia S3, hvor forhjulet falt av etter kun én ukes bruk. Ble lovet å få tilsendt et såkalt reparerings-sett, de lovte at dette kun skulle ta få dager. Det tok 3 uker!! Da jeg endelig fikk reparerings-settet, viste det seg at jeg ikke kunne fikse det selv uten spesialverktøy. Sendte da hele vognen i retur, og ba om å få refundert pengene mine. Det var visstnok ikkeno´ problem. Ble også lovet en mail som kunne bekrefte at pengene var refundert. Og her sitter jeg, over 2 uker senere, og har verken fått mail eller penger...
mammmamia ** Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, de bruker utrooolig lang tid, men det er også på grunn av at tollvesenet i Norge har blitt veldig strenge med pakker som kommer inn i landet, blir liggende der leenge..! Har du sendt mail til [email protected] og fått snakke med Ronald? Han er utrolig hyggelig, svarte meg i løpet av få dager da jeg bestilte..! Ha tålmodighet, de pleier å rydde opp!
Nuffa Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Opptil flere ganger, og han lover stadig at han skal ordne opp. De er kjappe når du bestiller, det er sant. Tollvesenet har ingenting med overføring av penger å gjøre, såvidt jeg vet....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Nettopp dette tenker jeg på v kjøp av vogn også... ..mulig jeg er litt "treig",men syns det er greit å ha noen i Norge man kan kontakte hvis det skulle bli noe galt med vogna.. Vet det er mye å spare på å kjøpe fra utlandet altså men.... Mulig det normalt ikke skal være noe problem,men..
mammmamia ** Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Nei, selvsagt mente jeg ikke på pengene, men det at du fikk det reparasjonsgreiene så treigt..! :-) Krysser fingrene for at du får igjen pengene, kan jo være tollvesenet i Tyskland er strengt (?) og at det er derfor ting tar tid..! Sender deg en god klem og håper virkelig det ordner seg - de er vanligvis utrolig hyggelige og serviceinnstilte der..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå