Gå til innhold

Juhujenta: Enn jeg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du tenkt deg å prøve om du føler noe om når jeg kommer til å bli gravid? Jeg fikk dessverre mensen i går. Hadde en MA for omtrent et år siden, og hadde en pause til nå for 5 pp siden. Nå er vi litt utålmodige her, og lurer veldig på om vi snart får en spire...

Føler du noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser graviditet på deg om ikke lenge. Men, du/dere må ikke stresse for mye. Prøv å være mest mulig tolmodig. For å stresse med å bli gravid, kan det utsette det bare.

Føler innen jul eller rett over nyåret at du kommer til å bli gravid.

Krysser fingrene.

Og du, jeg fikk også¨mensen i går. Hehe. Jeg tar det med et smil og tenker positivt. Nye muligheter.

Skrevet

fikk du og mensen i går? Hvor lange sykluser har du da? Jeg har egentlig 28, men de to siste pp har jeg hatt 26. Denne gangen hadde jeg imidlertid 30. Forstår ikke dette...

Kanskje vi blir gravid samtidig? Lykke til for deg også... Jeg og tenker at en mens til betyr nye muligheter. Prøver å ikke stresse med baby-opplegget, men det er jo ikke så lett. Jeg tenker på barn 24-7...

Syntes nesten det hørtes litt lenge ut med "til jul", men jeg får vel bare slappe av og krysse fingrene da.

Takk iallefall!

Skrevet

Ja, jeg også fikk mensen i går. Fikk en mini mens den 31 august som var første etter p-pille slutt. Så jeg regner syklusen blir mellom 28-30 dager nå. Så enten får jeg IKM siste helga i uke 43 eller mandagen i uke 44.

Kan høres lenge ut til jul, men det er jo ikke det. Vips, så er du gravid skjønner du. Prøv å slapp av, så klaffer det når du minst aner det.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...