rampen_ Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 huff.. våknet i dag for å dra på skolen, men var skikkelig kvalm og vondt i magen:-( og det kjennes virkelig ut som noen har gitt meg juling i natt.. vondt i hele kroppen og urven og fæl.. jeg har hatt veldig mye å tenke på i det siste, med masse rart som har skjedd på familiefronten, og dette har nok gått innover meg mer enn hva jeg ville innrømt. plutselig nå så kom det:-( stengt det ute i tre år... åh.. typisk? Skal til kontroll i morgen, satser på å få fortalt en del ting til legen, sliter med stiv nakke og stive skuldre også, som ikke gjør situasjonen bedre, for å sid et sånn.. skulle ønsket jeg kunne fått en rekvisisjon til fysioterapi eller no sånn.. huff.. bare et lite syteinnlegg fra meg som skal legge meg nedpå soffan litt...:-s svimmel og rar, håper det ikke er noe i veien med magen og babyn...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Sikkert ikke noe galt med babyen i magen... Vi kan jo bli syke selv om vi er gravide. Har hatt mageknip mange ganger jeg, første gang jeg hadde det ble jeg litt redd for at det skulle være tidlig fødsel på gang eller noe, men det var bare mageknip og luft....heldigvis.. Ta det med ro og bare slapp av litt du, kommer sikkert til å få noen beroligende ord på kontroll i morgen også... Går så bra så
rampen_ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 takk, takk.. prøver jo å si dette til meg selv også, men det hjelper masse med oppmuntrende ord fra andre;-) ja, jeg skal SLAPPE av i dag, og det skal bli deilig:-) dere får ha en fin dag alle sammen, jeg skal iallfall prøve å ha det..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Blir jo lett sånn at man tror noe er galt når man plutselig føler annerledes en dag, har vondt eller noe sånnt... Jeg har vært dronningen av bekymring jeg...hehehe...har jo vært gjennom endel i dette svangerskapet, men alikevel, det har vist seg at alle mine bekymringer har vært til unytte og en plage... Er faktisk veldig avslappet til hele greia nå, sikkert fordi jeg har kommet så langt som jeg har. Hvor langt er du? Her er det regn i dag, og jeg syntes det er så deilig... Koselig å være inne og kose seg når regnet spruter på utsiden..
rampen_ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er 11+5 i dag, vet jeg hører egnetlig til 1.tri, men jeg sneik meg inn her ei uke før, for jeg føler jeg hører mer til her inne... alt for mange bekymrede innlegg rundt MA/SA til at jeg kan slappe av inne på 1.tri
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 den er jeg enig i jeg er 11+1 i dag men har sett mest her inne er så mye om å miste der inne og ettersom jeg mistet sist har jeg ikke lyst å se mer om det hehe
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Er jo nesten her inne da... Bare snakk om noen dager...og jeg er enig, det er bedre her inne når det gjelder snakk om MA og SA og sånn. Man bllir kjempe stressa av alt snakket og alle tankene om det.. Husker når jeg selv var der...uff...fikk jo aldri ro i sjela. Hopper snart over i 3. tri jeg...helt sykt hvor fort tiden går...men når man tenker på tiden som er igjen før jeg skal føde lille tulla så syntes jeg det virker lenge... Har termin 1 januar..
rampen_ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 Oiooi.. så spennende Iselin79... ja, da har du ikke lenge igjen.. får håpe hun har vett til å hold eseg inne til etter nyttår da:-) har selv et januarbarn, så vet hvor snedig det er;-) venter nå et aprilbarn, tror det blir knall det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå