Gå til innhold

Sykehus bagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å tenke på denne?

Tror jeg kommer til å finne frem div. truser og ammebh å pakke i uke 36-37, men pakker resten når det begynner å kjennes ut som fødsel.

Tror jeg lager meg en liste som ligger klar i bagen, så har jeg iallefall litt kontroll om hva som jeg skal ha med :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal sette frem bagen, og legge oppi etterhvert som jeg nærmer meg...vil ikke glemme noe. Kamera, drikke, osv tar jeg den dagen vi drar! Tror jeg vil ha alt klart 3 uker før termin jeg:)

Skrevet

kanskje dumt spm. men hva pleier man og ta med seg? :P

Skrevet

Pakker ikke før et par uker før termin. Junior kom jo 2 uker før.

Satser på å rekke å slenge ned litt før vi drar. Og kamera ligger fremme alltid så det er bare å dra med seg. Kort vei hjem for sambo og hente ting etterpå.

Skrevet

Sambo masa sist om at æ mått pakk den der berømte baggen... men æ hadd go tid... jauda... frøkna kom en mnd før tia og æ pakka baggen mens vannet sika... ikke å anbefal... så denne gangen skal den vær færdi i go tid... Har faktisk putta litt i den allerede... kjøpt en sånn mjuk velurdress fra HM som æ skal ha på sjukhuset... og amme-bh.. ny tannbørst, tannkrem og deodorant... skal nu kjøp ammeinnlegg etc. også å putt oppi der... men stressa ikke med å pakk den færdi enda... men etterkvært som æ kjøpt teng æ skal ha med så putta æ det oppi... Skal nu snart knot mæ tel å vask babytøye æ skal ha med også... og putt det oppi...

Skrevet

eg har ikkje tenkt så mykje på denne bagen. men min bestemor holder på å strikke hentesett, så tror at eg kanskje pakker det ned med det samme eg får det.. så er eg ihvertfall litt på vei..

Skrevet

tja....

sist gang pakket jeg for mye...hehe..

men denne gang skal jeg ha litt "avslappet klær",innesko,mobil lader,toilett saker (+ egen shampoo og balsam, skal også kjøpe en ny tanbørste og tannkrem) klær som babyen kan reise ´hjem i,amme innlegg +++++.

skal pakke for 2-3 dager,men vet ikke om jeg blir så lenge der.

men skal legge frem noen klær her hjemme,i tilfelle det ender med keisersnitt(eller noe annet som gjør at jeg må være lengere på sykehuset)

tørr ikke å la min samboern min plukke ut klærne. hehe..

renger med å begynne å pakke i midten av november.

Skrevet

jeg gleder meg liksom litt til å pakke denne berømte bagen jeg ;-) tekte jeg skulle kjøpe meg en ny "kosedress" og litt sånn til å ha oppi den, ellers så har jeg jo aldri gjort dette før så jeg må nok høre med noen venninner og se på noen lister ;-) men jeg gjør det nok ikke før 3-4 uker før termin....

Skrevet

iiiikk!!

begynte å tenke på det for en stund siden ,men glemte det igjen hihihihi..noen andre som er like glemsk eller .hhehehehhe.

men har tenkt å pakke bag/eller den minste kofferten min(sånn lliten som man får med seg på flyet størrelse,altså håndbagasje)har hørt fra så mange at de har tatt med seg for mye ..men sist gang skulle jeg jo ta keisersnitt og pakker før helgen dro opp søndag og fikk henne mandag..og det er så lenge siden at jeg husker ikke hva jeg tok med.....

tror faktisk at jeg pakket for lite....måtte jo bli der i 5 dager!!!

men tro listen blir slik(og jeg har tenkt å finne baggen og de tingene som jeg har kjøpt ,putte oppi etter hvert som jag skaffer resten)

SYKEHUSBAGGEN:

-toalett saker(ny tannbørste,tannkrem,hudkrem(blir alltid så tørr i huden på sykehuset),sminke(ikke dumt når man tenker på hva man skal igjennom ,har jo lyst å se noen lunde grei ut når folk kommer)shampoo,balsam,hårprodukt,hårbørste.lite håndspeil om jeg blir liggende i sengen for å kunne se og ordne meg.

-nattøy

-innesko/tøffler

-ammebh,undertøy for 4 dager

-filmkamera med lader

-mobil med lader

-digitalkamera(for bilder)tror jeg også kommer til å ha med

-engangskamera just in case det andre streiker.

-tøy for i hvertfall 3-4 dager

-ammeinnlegg

-hentesettet jeg får av farmor

-noe tøy til babyen,bodyer sparkebukser el.lign.

-varmedress til hjemreisen til baby (termin 28 des)

tror det var det hjelp ..dette blir jo masse!!!!

Skrevet

Ting som jeg ikke brukte hadde jeg i bagen. F eks, truser, ammeinnlegg, amme bh, og klærne jeg hadde gjort klar til babyen.

Resten pakka jeg før vi dro.

Skrevet

Jeg har og pakka ned litt :

- baby klær (litt ekstra siden vi kanskke skal ligge på hotellet)

- tannkrem

- bind (har hørt om de store bleiene,så jeg vil ha noen mindre)

- undertøy

- shampo/balsam

- badekåpe

skal kjøpe en tannkost og noe ammeinnlegg.

må vel kanskje få meg en amme bh og.

resten tror jeg ikke jeg kan ta i før jeg skal dra.

og det blir:

- fotokamera

- klær til meg selv

- sminker/toalettsaker

- innesko

- føne

Skrevet

Eg har bare skreve liste så langt....

og tegna små hjerter ved siden av det jeg ønsker meg nytt :)

(ett lite hint til sambo, har og vist han lista)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...