Gå til innhold

Navn som passer til Sondre


Cam_gutt_4_6

Anbefalte innlegg

Har en gutt som heter Sondre, og nå venter vi nummer to. Vet ikke om det blir gutt eller jente, så vi leter etter alternativer til begge kjønn. På jentenavn har vi tenkt på Vilde eller Hanna, men er åpne for forslag! På guttesiden er vi ganske blanke, men så Ole Brumm her om dagen, og synes Kristoffer er ett koselig navn. Noen som har gode forslag, evt synspunkter på de navnene vi har?

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristoffer er veldig fint=)

 

Michael

Christian

Alexander

Ruben

 

likte også Hanna=)

 

Marielle

Julie

Benedicte

Amalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag!

 

-Liker både Christian og Alexander, men kjenner så mange som heter det.. -Er litt usikker på Ruben, ettersom vi er veldig høye, både jeg og pappa'n så jeg forventer at en gutt av vårt blod blir godt over 1.90, og en jente sikkert litt over 1.80. -Dermed blir fort navnt som Ruben, Julie og Marielle veldig "små" navn (De passer kanskje bedre til litt mindre mennesker?) Liker Benedicte, og synes Amalie er søtt. (Kanskje for søtt igjen..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi har også en gutt som heter Sondre og venter nr 2. Jeg sa allerede før jeg ble gravid at viss vi skulle være så heldig å få en jente en gang så skulle hun hete Vilde. Men vi får nok en gutt her, og er veldig usikre vi og på hva vi skal kalle han.

Kristoffer er kjempe-fint, men uaktuelt for oss siden min beste vennines gutt heter det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre er jo et flott navn da! Likte både Hanna og Vilje. Er ikke så glad i Kristoffer...

 

Andre forslag:

 

Sondre og Torjus

Sondre og Mikkel

Sondre og Mattis

Sondre og Simen

 

Sondre og Runa

Sondre og Fride

Sondre og Ingeborg

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tantebarn heter Sondre og Ella, jeg synes de passer veldig bra sammen! Koselige navn begge to. Lykke til med valget. Det er kjempevanskelig, synes jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte faktisk litt på Magnus selv.. Sondre holdt på å bli hetende Magnus som mellomnavn, men så fikk han 2 etternavn i steden ;-)

 

Tusen takk for mange gode forslag! Vi har heldigvis god tid i tankeboksen! (Termin i Mai!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...