Netty32 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Ser du skriver at du driver med healing. Jeg er veldig intressert i det, og ønsker å trene opp mine evner- som ikke er særlig store foreløbig da- hvis det er mulig. Jeg pratet med en healer for en tid siden som mente jeg hadde tendenser til evner, og hun mente jeg kunne trene de opp. Tror du det går an? Hvordan går jeg frem i tilfelle? Virker som du har god greie på dette, så hvis du gidder å skrive litt så hadde jeg blitt gla! Ellers så driver jeg med aromaterapi, litt kinesologi, TFT osv, så jeg er litt "inni" den alternative tankegangen.. Hilsen fra
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg tror alle har evner som healer, man maa bare aapne kanalene, hvis du skjoenner. Det jeg gjoer er aa trekke energi opp fra jorden gjennom rotchakraet(Moder Jord) og fra det gudommelige lyset gjennom kronechakraet. I begynnelsen saa jeg alltid for meg "traader" av energi som gikk gjennom kroppen min og ut hendene. (du kan ogsaa heale med Guds kraft dersom du er personlig kristen) Begynn med aa gni haandflatene mot hverandre, for enkelt aa aapne kanalene, deretter trekker du energi fra jorden og ovenfra. Ofte enklest aa begynne med seg selv, saa legg hendene paa deg selv og heal! Dette klarer du saa fint, at. Bare spoer mer hvis det er noe.
Netty32 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Takktakk!! Dette skal jeg prøve! Er vant til chakrameditasjon, så det er jo litt i samme gate.
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, jeg er best paa punkt-healing, men driver ogsaa med chakrahealing. Og proevde meg paa chakrahealing med krystaller paa loerdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå