nurkimagen.com Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Er det noen av dere som har "problem" med ufrivillig vannlating.? har ikke hatt det før jeg ble gravid med nr 2, før jeg var 3 mnd på vei. Så utrolig kjipt. Særlig hvis jeg nyser eller hoster...da kan det hende det kommer en liten "skvett" (les: noen dråper). Noen andre? Gode råd? Dette er kjipt, så liksom ikke for meg at dette skulle bli eet "problem" før jeg passerer 25 år...
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Knip, knip, knip.....Er vel det eneste og beste rådet og gi det. Har ingen sammenheng med alder å gjøre det der, dessverre!;-)
2_TETTE Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hei du. Er selv gravid med nr.2 i uke 18 og har en sønn på 1år. Jeg var ikke flink med kniping og merket ikke noe før jeg hadde vært gravid litt. Det begynte med at det kom litt når jeg kasta opp skikkelig i starten. Og en sjelden gang kommer det en dråpe eller to når jeg nyser kraftig. ikke så gøy med tanke på at vi skal ha ut en til og hva med etter det:) MEN jeg har begynt å knipe nå aldri for seint... Og syntes det hjelper lit. For når jeg nyser nå, så kniper jeg samtidig og merker at da klarer jeg å kontrollere det bedre. Håper du får det til å slutte:)
mammantil2+1 Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg sier som de andre knip, knip, knip:-) Det er den eneste måten å forebygge/bli kvitt problemet. Går selv med nr 2 nå(2 tette) og jeg har prøvd å være flink å ta knipeøvelser og gudskjelov, ingen problemer med ufrivillig vannlating ennå:-) Knip, knip, knip:-)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hei ja...gravid med nummer to jeg også...26+6...27 uker blir det vel nesten da...jaja..jeg har slitet med hoste og fant fort ut når jeg var fire måneder på vei at jeg skvetter når jeg hoster...jeg fikk sjokk...jeg er bare 25 jeg også...men det er vel som alle sier...tren på knipingen..jeg har funnet ut at jeg krysser bena når jeg må hoste...det fungerer for meg,...flaut..ser rart ut..men i visse situasjoner bedre enn å bli våt i buksa..det er straks litt verre hvis du ikke er hjemme... klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå